Achizitie publica - Dotari mobilier si echipamente medicale la etaj III -l Complexului Bilteni, jud. Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 303802
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Dotari mobilier si echipamente medicale la etaj III -l Complexului Bilteni, jud. Gorj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare dotari in cadrul proiectului ?Extindere capacitate, prin amenajare si modernizare etaj III la Complexul de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica pentru adulti Bilteni, judetul Gorj?, finantat in baza Contractului nr.746/21.06.2010, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 11624. cod CPV: 33192000-2
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.07.2011 11:37)
Data publicarii: 08.07.2011 12:14
Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 82, 444.67 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie situatie personala;
- Certificat de participare cu oferta independenta;
- Certificate de plata a impozitelor catre stat si locale;
-Certificat emis de ORC, Certificat constatator eliberat de ORC;
- Ultimul bilant;
- Dovada lichidiati de min 30%;
- Fisa de informatii generale, media cifrei de afaceri de cel putin 160.000 lei.- Lista culivrari de produse în ultimii 3 ani, valori, perioade de livrare, beneficiari;
- Declaratie de confirmare a livrarilorprin prezentarea de certificate emise de autoritate sau client;
- Val cumulata a livrarilor de produse prezentate sa fie de minim 80.000 lei;
- Declaratii de conformitate produse si doveziile asigurarii serviciilor conexe;
- Declaratie privind personalul, lista cucel putin 1 persoana pt. îndeplinirea contractului si1 persoana autorizata pentru montajul si punerea în functiune), copiile actelor de studii, autorizari, contracte de colaborare, CV-uri;
- ISO 9001;
Din SEAPGar. participare: 1500 leiGar. buna exec.: 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Potrivit procesului verbal nr. 12522/20.07.2011, de anulare a procedurii, pana la data de 20.07.2011, ora 10(termenul limita de depunere a ofertelor prevazut in documentatie), nu adepus oferta nici un operator economic.