Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI PENTRU CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE TRUSESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 357336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Caminul pentru Persoane Varstnice Trusesti
Numar invitatie: 357336/05.02.2014
Denumire contract: DOTARI PENTRU CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE TRUSESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul pentru Persoane Varstnice TrusestiCod fiscal: 3373500, Adresa: loc. Trusesti, jud. Botosani, Trusesti, Telefon: 0231570828, Fax: 0231570828
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Trusesti, str.1, nr.36, jud. Botosani, Trusesti, Romania, cod postal: 717400, telefon: +40 0231570828, fax: +40 0231570828, persoana de contact: Campanu Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Trusesti, str.1, nr.36, jud. Botosani, Trusesti, Romania, cod postal: 717400, telefon: +40 0231570828, fax: +40 0231570828, persoana de contact: Campanu Gheorghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI PENTRU CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE TRUSESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI PENTRU CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE TRUSESTI, IMPARTITE IN 3 LOTURI, DOTARI CU MOBILIER = LOT.1, DOTARI SPALATORIE SI BUCATARIE =LOT 2, DOTARI CU APARATURA PENTRU CABINET FIZIOTERAPIE= LOT.3, VALOARE ESTIMATA A ACHIZITIEI = 237150 LEI.
II.1.6) CPV: 39713210-8 - Masini de spalat si uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie PENTRU FIECARE LOT IN PARTE, conform anexei B la fisa de date.Cuantumul garantiei de participare este conform art.43^1 OUG 34/2006 actualizata si si se va constitui prin unul din urmatoarele moduri- virament bancar in contul RO02TREZ1165006XXX006216 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 3373500-prin plata in numerar la casieria Caminului pentru persoane varstnice Trusesti, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie de cel putin 60 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii 346 / 2004 privind stimularea infiintarii de IMM, garantia de participare se poate constitui si in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteiain bazaDeclaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea formulare.Echivalenta lau/valuta se va face la cursul de schimb afisat de BNR din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractuluise constituie de catre contractant in scopul asigurariiautoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita contractului, Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Se poate constitui- virament bancar in contul RO02TREZ1165006XXX006216 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 3373500-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;
- numerar la casieria autoritatii contractante.- NU SE ACCEPTA constituirea garantiei prin retinerisuccesive (furnizare intr-o singura transa)In conformitate cu prevederile Legii 346 / 2004 privind stimularea infiintarii de IMM, garantia de participare se poate constitui si in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia in baza Declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este precizat termenul limita de depunere a ofertelor (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.Ofertantul poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit.art.11 alin.4 din HG 925/2006.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este precizat termenul limita de depunere a ofertelor.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului nr.314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP, Formular nr. 6, in original.6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art.69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 5 din sectiunea Formulare. Personalul care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Campanu Gheorghe, director- Botez Mihaela-Georgeta, ?ef serviciu administrativ- Leizeriuc Dumitru-Catalin, administrator- Arvinte Irina, economist- Sulugiuc Viorica, economist7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular nr.7, in original Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei de afaceri medii globale, anuale realizata pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013)- bilanturile contabile pentru anii 2011, 2012, 2013 vizate si inregistrate de organele competente -copie certificata" conform cu originalul.in ceea ce priveste bilantul contabil pentru anul 2013 vor fi admise si alte documente pentru sustinerea cifrei de afaceiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati insotita de prezentarea cel putin a unui certificat /document/contract/proces-verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer