Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari pentru Centru de servicii sociale integrat - Centru de asistenta pentru batrani Municipiul Tg.Jiu


Detaliu pentru invitatia numarul 323934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 323934/13.04.2012
Denumire contract: Dotari pentru Centru de servicii sociale integrat - Centru de asistenta pentru batrani Municipiul Tg.Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Tudorel Neacsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte Primaria Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru Centru de servicii sociale integrat - Centru de asistenta pentru batrani Municipiul Tg.Jiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier, echipamente si accesorii pentru computere, dotari PSI aparate electrice de uz casnic, pentru Centru de batrani din municipiul Tg.Jiu
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 839lei;Lot 2 ? 410lei;Lot 3 ? 180lei;Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, potrivit Formularului 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA constituita printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Formularul 2A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 , Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Certif. constatat. priv.indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si de stat care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul dr. ing. Florin Carciumaru, directorul economic ec. Narcisa Cristea, Director tehnic ing Marius Ionescu, Birou P.P.C. ec. Andi Gerard Popescu, Comp. Licitatii ing. Mirela Rosca si ing. Elena Patrut, Serviciu juridic cons.jur. Constantin Radutoiu. Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribure, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Produsele furnizate vor fi insotite de certificate de conformitate ale producatorului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va depune formularul de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip livrari de produse similare efect in ultimii 3 ani, unul sau mai multe documente (maxim 3) contract (e)/ proces(e) verbal de receptie/recomandare(i) prin care sa se confirme furniz de produse similare pt Lotul1 in valoare de min 82175, 00lei pt Lotul 2 in valoare de min 40700, 00lei pt Lotul 3 in valoare de min 17600, 00 lei, valori fara TVA curs mediu anual comunicat de BNR.(2009- 4, 2373; 2010 ? 4, 2099; 2011 ?4, 2379), Declar priv echipam.tehnice, instalatii. Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie/autovehicule corespunzatoare pentru a asigura integritatea produselor pana la destinatar., Completarea unui formular cu subcontractatii si specializarea acestora.Prezentarea acordurilor de subcontractare este obligatorie pentru ofertantul declarat castigator., Certific sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformit produselor ofertate, identific clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Prezentarea implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer