Achizitie publica - Dotari pentru CENTRU DE SERVICII SOCIALE INTEGRAT - CENTRU INGRIJIRE COPII
Detaliu pentru invitatia numarul 344910
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344910/08.04.2013
Denumire contract: Dotari pentru CENTRU DE SERVICII SOCIALE INTEGRAT - CENTRU INGRIJIRE COPII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Targu Jiu Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru CENTRU DE SERVICII SOCIALE INTEGRAT - CENTRU INGRIJIRE COPII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul1: Echipamente si accesorii pentru computerLotul2: Mobilier
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
400, 00lei pentru lot 1 si 700, 00lei pentru lot 2 ;Perioada de valab a garant de particip ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia AC va retine contestatorului din garant de partic 1% respectiv 687, 00 lei pt lotul2, conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul de constituire: Lichidit la casieria primariei, virament bancar, instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig in favoarea AC, potrivit Formularului 2. Dovada constituirii garant de partic trebuie prezent in ORIGINAL si atasata la coletul cu oferta.In cazul in care ofertant care se incadreaza in categoria de IMM stabil conf Legii nr.346/2004, cu modif si compl ulter, garant de partic se va constitui in procent de 50% din suma precizata ofertantul prez obligat pentru aceasta, docum care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.Data la care se face echivalenta leu/valuta: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din val contractului fara TVA pentru fiecare lot in parte, constit printr-un instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original. Formularul 2A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv eligibilitatea-formular 12A, Declaratie priv neincadrarea in prev art.181 din O.U.G.34/2006-formular 12B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 12L, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน-formularul 12K;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, viceprimar sing.Aurel Popescu, viceprimar jr.Iulia Diana Vina Dumitrascu, Dir.exe.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.exe.Ing.Marius Ionescu, Dir.exe.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.Raul Chiriac, cons.Simion Cocolea, cons. Mihaela Orzan, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Ing.Elena Patrut, insp.ec Vasile Ileana Silvia, insp.ing.Rosca Mirela Ionela, cons.jr.Pop Manta Maria Madalina, Sef Serviciu Gospodarie ing.Ionut Jilaveanu, insp.ing.Pop Manta Razvan, insp. ing.Pusoiu Remus. sef birou ing.Suta Corina, ins. ec.Gruescu Adrian Dumitru, insp ec Popescu Andi Gerard, consilierii mun: Berca Eduard Marius, Blejan Constantin, Buleteanu Constantin, Dascal I Iulian, Davitoiu Nicolae, Giorgi I Gabriel Giorgian, Luca Liliana, Mergea Nicolaie, Nadrag Matei, Paraschiv N Mihai, Patrascoiu Traian, Picui Alexandru, Predescu V Nicolae, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Roman Barbuti Ion, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, ;Certific constat priv indeplinirea oblig de plata la bugetul de stat si local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru tert-ul sustinator se vor solicita documente prevazute la art.69 cu 1, art.186 alin.2 si art.190 alin 2 din OUG nr 34/2006 modif si complet prin Legea nr 279/2011. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d). Certificat constatator original sau copie conf cu originalul, emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribure va prezenta pt conformitate documentul in original/copie legalizata.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conform cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.Documente oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va depune formularul de informatii generale din care sa rezulte cifra deafaceri globala a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani incepand cudata limita de depunere aofertelor; contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse similare in valoare de 38800, 00 lei pt Lotul 1 si 68700, 00 lei pt Lotul 2, Declaratie priv echipam.tehnice, instalatii, etc. Ofertantul trebuie sa dispuna demijloace de transp si distrib/autovehicule corespunzatoare pt a asigura integritatea produselor pana la dest. Prezentarea implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 13:47