Achizitie publica - Dotari pentru Centru de vizitare, puncte de informare, trasee de vizitare, Observator.
Detaliu pentru invitatia numarul 351788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351788/01.08.2013
Denumire contract: Dotari pentru Centru de vizitare, puncte de informare, trasee de vizitare, Observator.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RACod fiscal: 25641582, Adresa: str. Banatului nr. 92, Orsova, Telefon: 0731.844.342, Fax: 0252.362.596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Banatului nr. 92, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +4 0252360511, fax: +4 0252360511, persoana de contact: Baratky Felix
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER R.A.Str. Banatului Nr. 92 Orsova Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru Centru de vizitare, puncte de informare, trasee de vizitare, Observator.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari pentru Centru de vizitare, puncte de informare, trasee de vizitare, poteci tematice, semnalizare si descriere zone de protectie integrala si constructia unui observator de pasari in cantitatile din caietul de sarcini si proiectului atasat.
II.1.6) CPV: 44423000-1 - Diverse articole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna execu?ie este 7% din valoarea contractului fara TVA.In termen de 5 zile de la incheierea contractului , operatorul constituie garantia de buna executie.Daca garantia de buna executie se constitue prin instrument de garantare bancara, suma respectiva se depune la banca intr-un cont special, dobinzile aferente revenind operatorului. In maxim 3 zile de la constituirea garantiei, operatorul are obligatia de depunere la sediul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. Str. Banatului nr. 92, Orsova, Jud. Mehedinti, o copie dovezii/documentului de constituire a garantiei de buna executie. .Garantia de buna executie se constituie prin orice modalitate cf art.90 alin. (1)-(3)/HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completatab)?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ;Certificate ANAF si taxe si impozite locale .Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Documentele solicitate se vor accepta in oricare din formele- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaPersoanele cu functii de decizie in cadrul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Jiplea Marian-director APNPF- Manager proiect Catalin Viorel Toboiu- Responsabil economic Catalin Girghescu- Responsabil comunicare Felix Baratky Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale Se solicita ca media cifrei de afaceri globalaminima sa fie de 300.000 lei in ultimii 3 ani.(2010, 2011, 2012) Echivalenta din alte valute in lei se va calcula la cursul valutar leu/valuta mediu anual comunicat de catre B.N.R.;Bilantului contabil pentru 2010, 2011, 2012 sau documente echivalente, (in cazul ca exercitiul financiar nu este incheiat) care cetifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei medii de afaceri globale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind listaprincipalelor furnizarisimilare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ (experienta similara a operatorului economic).Se solicita ca ofertantul sa fi efectuat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) furnizari cu obiect similar cu cel al contractului care se atribuie, in baza a minim 1 contract, in valoare egala sau mai mare de 200000 lei, furnizari dovedite prin prezentarea de certificate/documente/pv. receptie/ recomandari/etc. emise sau contrasemnate de beneficiari.Echivalenta din alte valute in lei se va calcula la cursul valutar leu/valuta mediu anual comunicat de catre B.N.R.In cazul in care ofertantul alege sa prezinte contractul in baza caruia au fost efectuate livrarile, iar aceste contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul poate sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. Disponibila pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 10:04