Achizitie publica - Dotari pentru ?Centrul Regional de Afaceri Dunarene ? Gura Vaii, judetul Mehedinti?
Detaliu pentru invitatia numarul 350172
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350172/09.07.2013
Denumire contract: Dotari pentru ?Centrul Regional de Afaceri Dunarene ? Gura Vaii, judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 0372521137, Fax: +40 0372521137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru ?Centrul Regional de Afaceri Dunarene ? Gura Vaii, judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari pentru ?Centrul Regional de Afaceri Dunarene ? Gura Vaii, judetul Mehedinti??In baza contractului de finantare nerambursabila din Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria, cu nr. 9866/09.02.2012.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 187.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de :1. LOT 1 Mobilier ? 5900 LEI2. LOT 2 Echipament de bucatarie industriala -2000 LEI3. LOT 3 Echipament sala gimnastica- 500 LEI4.LOT 4 Echipamente electronice si de uz casnic- 2400 LEIGarantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont CF: 4337344, RO15TREZ4615006XXX000112 deschis la Trezoreria municipiului Drbeta Turnu Severin. Echivalenta leu / alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor, PRECUM SI in SEAP scanata la sectiunea ?Documente de calificare?.Suma ce se va retine, in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006, va fi de1. LOT 1 Mobilier ? 2997.94 LEI2. LOT 2 Echipament de bucatarie industriala - 1000, 44 LEI3. LOT 3 Echipament sala gimnastica- 0 LEI4.LOT 4 Echipamente electronice si de uz casnic- 1232, 32 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. De asemenea toate garantiile vor fi depuse in original la sediul autoritatii contractante pana la ora si data deschiderii ofertelor,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA. Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante ; scrisoare de garantie bancara de buna executie - original; instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspunderesi cazier fiscal al operatorului economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereRef. la declaratie de neincadrare la art. 181/OUG34, tertul sustinator nu tb sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)din OUG 34/20063. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspunderePentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ioan Adrian Duicu ? presedinte, Aladin Georgescu ? vicepresedinte, Adriana Badanoiu ? vicepresedinte, Ciorangan Popescu Daniela ? director economic, Dana Eleonora Chircu ? director , Socate Silvia - director, Alin Chirila director ex adj, Trusca Aurel - dir ex, Ulmet Daniela -sef serviciu, Mednyanszky Stefan Ladislau - secretarul judetului, Rosoga Clara sef serviciu.Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sareiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celeiin care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propriaraspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante respectivele documente in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata silegalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte domeniul de activitate principal (proiectare si executie lucrari de constructie), codurile CAEN aferente acestora , numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012), sa fie: ? Pentru lotul 1 Mobilier- minim 449, 689 lei, sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.? Pentru lotul 2 Echipament de bucatarie industriala - minim 150, 064 lei, sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.? Pentru lotul 3 Echipament sala gimnastica ? minim 37675 lei, sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.? Pentru lotul 4 Echipamente electronice si de uz casnic - minim 184, 846 lei, sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.-Ofertantul/ofertantii va/vor depune orice documente care sa sustina indeplinirea acestei cerinte.Precizari: -In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 6;
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara maxim 3 (trei) documente/contracte/procese verbale de receptie, cu o valoare cumulata a contractelor de: -Pentru lotul 1 Mobilier - minim 299, 793 lei fara TVA, sau echivalentul euro- Pentru lotul 2 Echipament de bucatarie industriala - minim 100043 lei fara TVA, sau echivalentul euro- Pentru lotul 3 Echipament sala gimnastica ? minim 25, 117 lei fara TVA, sau echivalentul euro- Pentru lotul 4 Echipamente electronice si de uz casnic - minim 123231 lei fara TVA, sau echivalentul euroCurs valutar mediu - leu/euro pe anii: - 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei;
- 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei;
- 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei.In cazul unei asocieri, cerinta se va considera indeplinita prin cumul., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 16:17