Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI PENTRU COMPLEXUL DE APARTAMENTE 'CASA MEA' DOROHOI IMPARTITE IN 2 LOTURI


Detaliu pentru invitatia numarul 352981
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 352981/23.08.2013
Denumire contract: DOTARI PENTRU COMPLEXUL DE APARTAMENTE 'CASA MEA' DOROHOI IMPARTITE IN 2 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: IOAN URSACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact;Lenica Bulgariu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI PENTRU COMPLEXUL DE APARTAMENTE 'CASA MEA' DOROHOI IMPARTITE IN 2 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI PENTRU COMPLEXUL DE APARTAMENTE "CASA MEA'DOROHOI, IMPARTITE IN 2 LOTURIACHIZITIE ARTICOLE DE MOBILIER SI ARTICOLE ELECTROCASNICE, VALOARE ESTIMATA A ACHIZITIEI =148750 LEI ECHIVALENTA A 33754, 85 EURO.
II.1.6) CPV: 39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte conform anexei B la fisa de date. Cuantumul garantiei de participare esteconform art.43^1 OUG 34/2006 actualizata, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a^1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; a^2)prin plata cu numerar la Casieria DGASPC Botosani situata in str. maxim Gorki nr. 4 Botosani intre orele 12-14, 30 de luni pana joi; a^3)prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446 - deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 60 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb afisat de BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea initiala estimata a contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90(1) din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446, CUI 17093020, deschis la Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, conform prevederilor Ordinului nr.314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP, Formular nr. 6, in original.6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art.69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 5 din sectiunea Formulare. Personalul care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Dan Constantin Slincu - director executiv;
-Doina Nacu Manole - director executiv adjunct;
-Valentin Alexandru Colbu - director executiv adjunct;
-Oana Simona Dediu - sef serviciu juridic, contencios.-Ionel Popa - sef serviciu achizitii publice, administrativ;
-Olguta Lenica Bulgariu - presedinte comisie evaluare;
-Daniela Maria Ionescu -sef centru, membru comisie evaluare cu drept de vot;
-Anca Liliana Martincu ? consilier juridic, membru comisie evaluare cu drept de vot;
-Balan Cristina - consilier juridic, membru de rezerva cu drept de vot;
-Andreea Mezeniuc ? consilier achizitii publice;
-Sandu Suster ? consilier achizitii publice.-Irina Maria Mihalachi ? inspector de specialitate, membru comisie evaluare cu drept de vot7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7, in original Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei de afaceri medii globale, anuale realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)- bilantul contabil la data de 30.06.2013 sau Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata" conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati insotita de prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat. - toate produsele ofertate trebuie sa fie insotite de certificatele care sa ateste calitatea lor si certificatele CE.- Declaratii de conformitate/Certificate de calitate si CertificatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer