Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI PENTRU ?PROIECT INTEGRAT FEADR, MASURA 322?


Detaliu pentru invitatia numarul 324006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL GRADISTEA
Numar invitatie: 324006/13.04.2012
Denumire contract: DOTARI PENTRU ?PROIECT INTEGRAT FEADR, MASURA 322?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL GRADISTEACod fiscal: 4420813, Adresa: Com. Gradistea, Str. Primariei, Nr. 29, Jud. Ilfov, Gradistea, Telefon: 2662760, Fax: 2662760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Gradistea, Str. Primariei, Nr. 29, Jud. Ilfov, Gradistea, Romania, cod postal: 077110, telefon: +40 212662760, fax: +40 212662760, persoana de contact: Lucian Gherase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Gradistea, Str. Primariei, Nr. 29, Jud. Ilfov, Gradistea, Romania, cod postal: 077110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI PENTRU ?PROIECT INTEGRAT FEADR, MASURA 322?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acestui Caiet de Sarcini il constituie furnizarea dotarilor pentru Infiintare gradinita in Comuna Gradistea, Judetul Ilfovsi FESTIVAL ZIUA COMUNEI GRADISTEA ?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 253 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiilede participare vor fi valabile 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor si suntincuantum de : Pt Lot 1- 2775leiPt Lot 2-1422 leiPt Lot 3- 812 leiPt lot 4- 364 leiPt Lot 5- 770lei, Of trebuie sa prezinte dovada const gar de parti pana la data si ora deschiderii of.Forma de consti a gar de parti: - prin scris de gar bancara, - prin ordin de plata in cont RO42TREZ4215006XXX004628, deschis la Trez Ilfov, cod fiscal 4428013, - printr-un inst de garantare emis de o soci bancara /asig- in numerar la caseria aut contr.Of pierde gar de parti in urmat cazuri: - isi retrage oferta- refuza sa semneze contr- in cazul de cont respinsa de C.N.S.C., se vor retine : Lot 1 ? 1387, 78 lei , Lot 2-711, 38 eiLot 3- 406, 22 leiLot 4- 182, 14 lei, Lot 5- 385 lei Cuantum total retineri pt to;ate loturile: 3072, 52lei.Gar pentru castigator, se restituie in cel mult 3(trei)zile luc de la data constituirii gar de buna executie., iar pt necastiga. dupa sem. contr.Ofer fara gar. sunt respinseNota : Op ec pot opta pentru dep gar. de parti in val cumulata pentru toate loturile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dec privind eligibilitatea, F 1Docsuport: - Cazier judiciar al soci- Cazier fiscal al sociDec privind neincadrarea in sit prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, F 2Doc suport: a) Certif de atestare fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata a imp si taxelor locale si alte venituri ale bug localpt sediu si punctele de lucru dec(care sa prezinte situatia obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele) b) Certif de atestare fiscala privind indeplinirea obligr exigibile de plata a imp, taxelor si contributiilor de asig sociale la bug general consolidat(care sa prezinte situatia obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele)Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. F 3Declaratii privind neincadrarea in prevederileArt. 691*) - F4Persoanele cu functii de decizie sunt: Primar: Toma MihailViceprimar: Radu FlorinelResponsabil achizitii publice: Gherase LucianCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 F 5Nota: Doc vor fi prezentate inoriginal/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conf cu originalul?si va fi valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit of nu se emit doc de natura celor mai sus mentionate sau respectivele doc nu vizeaza toate sit prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, auto contractanta are oblig de a accepta o dec pe propria rasp sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria rasp, o dec autentica data in fata unui notar, a unei autoritati adm sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Certi constatator eliberat de Of Reg Com de pe lg instanta competenta (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofi), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte ca obiectele de activitate dec si autorizatecorespund ac aferente obiectului contractuluisi faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a ac.Nota: Auto contractanta va solicita pt confruntare op ec clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului doc, inainte de transmiterea comunicarii privind rez procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Auto Cont isi rezerva dreptul de a solicita, of clasat pe primul loc, pt conformitatedoc in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Nota: Pers fizice/juridice straine vor prezenta doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta prof, in conformitate cu prevederile legale din tara in care of este rezident, precum si un Certif de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiof.Doc trebuie sa fie valabile la data depuneriiof, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana.Avand in vedere precederile Hot. 419/2007, HG 368/2007 si Legea 269/2006 pentru aprobarea OUG 195/2005, se solicita ofertantilor prezentarea in copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila a Autorizatieide Mediu emisa de Agentia pentru Protectia Mediului , sau echivalentul acestui document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinta minima obligatorie: Pt Lot 1-Se solicita medie cifrei de afacerianule globalepe ultimii 3 ani in cuantum de cel putin 276.000 leiPt Lot 2- Se solicita medie cifrei de afacerianule globalepe ultimii 3 ani in cuantum de cel putin 142.000leiPl Lot 3- Se solicita medie cifrei de afacerianule globalepe ultimii 3 ani in cuantum de cel putin 80.000leiPt Lot 4- Se solicita medie cifrei de afacerianule globalepe ultimii 3 ani in cuantum de cel putin 36.000 leiPtLot 5- Se solicita medie cifrei de afacerianule globalepe ultimii 3 ani in cuantum de cel putin77.000.00lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaLista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraPt Lot 1- Mobilier - Dotari pentru Infiintare gradinita in Comuna Gradistea, Jud IlfovSe solicita efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin o furnizare sau max 6 furnizaricare cumulativ sa fie de natura si complexitatea similara celui pt care se oferteaza, cu o valcumulata egala cu val estimata a prezentului contract., Cerinta nr. 3Experienta similaraPt Lot 2- Electrocasnice - Dotari pentru Infiintare gradinita in Comuna Gradistea, Jud IlfovSe solicita efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin o furnizare sau max 6 furnizaricare cumulativ sa fie de natura si complexitatea similara celui pt care se oferteaza, cu o valcumulata egala cu val estimata a prezentului contract., Cerinta nr. 4Experienta similaraPt Lot 3- Textile - Dotari pentru Infiintare gradinita in Comuna Gradistea, Jud IlfovSe solicita efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin o furnizare sau max 6 furnizaricare cumulativ sa fie de natura si complexitatea similara celui pt care se oferteaza, cu o valcumulata egala cu val estimata a prezentului contract., Cerinta nr. 5Experienta similaraPt Lot 4- Material didactic - Dotari pentru Infiintare gradinita in Comuna Gradistea, Jud IlfovSe solicita efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin o furnizare sau max 6 furnizaricare cumulativ sa fie de natura si complexitatea similara celui pt care se oferteaza, cu o valcumulata egala cu val estimata a prezentului contract., Cerinta nr. 6Experienta similara2. Pt Lot 5- DotaripentruFESTIVAL ZIUA COMUNEI GRADISTEASe solicita efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin o furnizare sau max 6 furnizaricare cumulativ sa fie de nat si complexitatea similara celui pt care se oferteaza, cu o valcumulata egala cu val estimata a prezentului contract., Cerinta nr. 7Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 8Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 9Informatii privindasocierea, Cerinta nr. 10Mostre Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent, Certificarea sistemului propriu de protectie a mediului, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer