Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA


Detaliu pentru invitatia numarul 320013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 320013/09.02.2012
Denumire contract: Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213435, fax: +40 254226176, persoana de contact: Mircia Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Deva, Piata Unirii nr 4, Sala de sedinte, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea cu mobilier scolar, echipament sportiv si echipament IT a Colegiului National Decebal conform Fiselortehnice prezentate din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 8000 lei. Pentru IMM 4000 lei Valabilitatea aceseia va fi de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere prin : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.89 aliniat (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(form anexat)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G.34/2006(form anexat), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(form anexat), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006(form anexat - persoane cu functii de decizie MirciaMuntean Primar MosOvidiu Viceprimar ChisotaRoxanaViceprimar, Corina Oprisiu Adm public, NiculaViorica Dir ec, LudovicSzots Dir tehnic, HogmanIoan Resp proiect, DavidescuMircea Resp Achizitii ), Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate conform legii, Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate conform legii , Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de O.R.C in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 aniRecomandare/certificat constatator din partea autoritatii contractante sau de la clientul beneficiar. Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - accesand direct Sistemul Electronic de Achizitii Publice - S.E.A.P., pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer