Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA


Detaliu pentru invitatia numarul 326344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 326344/10.05.2012
Denumire contract: Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul primariei municipiului Deva, Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213435, fax: +40 254226176, Registratura, persoana de contact: Mircea Davidescu tel 0731800911
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei municipiului Deva, Piata Unirii, nr. 4 Sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru proiectul REABILITAREA ANSAMBLULUI DE CLADIRI SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A COLEGIULUI NATIONAL DECEBAL, DEVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea cu mobilier scolar, echipament sportiv si echipament IT a Colegiului National Decebal conform Fiselortehnice prezentate din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -Lotul 1 = 3300 lei ; Lotul 2 = 3600 lei; Lotul 3 = 1100 lei.Garantia de participare se constituie confom art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta ;sau virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;sau- depunerea la casierie a sumei in numerarPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1692 lei(lot 1) respectiv 1802.04 lei(lot 2) ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278^1 alineat 1), litera a) OUG 34/2006.Modul de restituire a garantiei pentru participareGarantia de participare se restituie conform art. 88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie a contractului se constituie, conform prevederilor art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006-form.anexat, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-form.anexat, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-form.anexat, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006-form.anexat(pers. cu functie de decizie: Mircia Muntean-Primar, Mos Ovidiu? Viceprimar, Chisota Roxana?Viceprimar, Corina Oprisiu?Administrator public, Szots Ludovic?Director tehnic, Nicula Viorica?Director economic, Hogman Ioan-Responsabil proiect, Mircea Davidescu?Responsabil achizitii publice)Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul ANAF privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura -form. anexat.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani, Recomandare/certificat constatator din partea autoritatii contractante sau de la clientul beneficiar., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e/licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer