Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari pentru Proiectul "Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12386 (LOT 3 si LOT 4)


Detaliu pentru invitatia numarul 356878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 356878/13.01.2014
Denumire contract: Dotari pentru Proiectul "Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12386(LOT 3 si LOT 4)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro. Autoritate Contractanta Orasul Buhusi (este procedura organizata integral prin mijloace electronice). Dovada constituirii garantiei de participare va fi trensmisa si la sediul social al autoritatii contractante, in original.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pentru Proiectul "Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12386(LOT 3 si LOT 4)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor produse: bicicleta medicinala, tensiometru electronic, pulsometru si servoscara cu ghidaj, defalcate pe 2(doua) loturi, in conformitate cu Listele de cantitati si Fisele tehnice din Caietul de sarcini anexat la invitatia de participare
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr.3 - 46, 00 lei; Lot nr.4 - 2.600, 00 lei. Perioada de valabilitate este minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953)RO71TREZ0665006XXX000023, deschis la Trezoreria Orasului Buhusi, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11, a se vedea Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare si Modele. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata. Deasemenea, in cazul in care garantia de participare este prezentata in alta moneda decat leu, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) la data publicarii invitatiei de participare. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare.Demonstrarea calitatii de I.M.M. se face in conditiile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin completarea declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP cu semnatura electronica, respectand prevederile art.18 referitor la transmiterea documentelor in format electronic din HGR 1660/2006 si se va depune si la sediul autoritatii contractante, in original, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Modul de eliberare/restituire: Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia. Modul de eliberare/restituire: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici care depun oferte pentru Lotul nr.3 si/sau Lotul nr.4 trebuie sa prezinte urmatoarele informatii si formalitati: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) ? Formularul nr. 3 din sectiunea Formulare si Modele.2. - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? va fi depusa de toti cei implicati in oferta cu exceptia tertului sustinator si a subcontractantului- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 art. 1), c^1 si d)din OUG 34/2006 ? va fi depusa numai de tertul sustinator- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului - vor fi depuse de toti cei implicati in oferta cu exceptia tertului sustinator si a subcontractantului. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (3) din ordinul 509/2011Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei). ? Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare si Modele.4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Zaharia Vasile, Mihai Oana, Popu Maria, Acatrinei Vasile, Andrei Ioan, Brasoveanu Sorin, Buculei Vasile Daniel, Cojocaru Cristian, Cretulescu Vasile, Hobu Ovidiu, Ichim Adrian, Ilisei Gabriel, Lupu Mihail, Macarie Anca-Adina, Maftei Constantin, Olaru Ciprian Emilian, Sarban Gheorghe, Teslaru Dan, Gaucan Vasile, Murarescu Elena, Timofte Oana Maria, Botezatu Daniela, Oprea Cristina, Oprea Gheorghe-Daniel, Telita Claudia, Chelaru (Hudici) Mihaela, Furdu Elena, Ivan Elena, Botezatu Dumitru, Maxim Mircea, Panciu Ioan, Iamandi Florentina.In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta). ? Formularul nr. 6 din sectiunea Formulare si Modele.5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta). ? Formularul nr. 7 din sectiunea Formulare si Modele.Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Operatorii economici care depun oferte pentru Lotul nr.3 si/sau Lotul nr.4 trebuie sa prezinte urmatoarele informatii si formalitati: A. Persoane juridice/fizice din Romania: a) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din respectivul certificat. In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului situat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.b) Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, valabila la data limita de depunere a ofertelor.B. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si a subcontractantilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individua
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013), minim acceptata, respectiv: Lot nr.3 - 4.600, 00 lei; Lot nr.4 -260.000, 00 lei. Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra de afaceri neta incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Ofertantul trebuie sa prezinte Fisa de Informatii Generale (Formularul nr. 11 din sectiunea FORMULARE SI MODELE) din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala globala care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013) si Bilantul Contabil pentru anul 2013 vizat de DGFP. In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, in calculul echivalentei se va aplica cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx), pentru fiecare an in parte: 2011, 2012 si 2013.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. In cazul depunerii unei oferte cu sustinere se ia in considerare cifra medie de afaceri fie a ofertantului (cumulat a ofertantilor), fie a unui singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot nr.3: In ultimii 3 ani ofertantul a furnizat produse, in valoare cumulata de minim 2.300, 00 lei fara TVA, din domeniul echipamentelor si aparatelor medicale. Lot nr.4: In ultimii 3 ani ofertantul a furnizat produse, in valoare cumulata de minim 130.000, 00 lei fara TVA, din domeniul echipamentelor de ridicare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa prezinte Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, respectand valoarea cumulata minima pentru fiecare lot ofertat si in domeniul corespunzator fiecarui lot ofertat, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv Formularul nr. 12 din sectiunea Formulare si Modele. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificate/documente conform art.188, alin(1), lit.a) din OUG 34/2006 pentru fiecare contract mentionat si formularele de experienta similara completate. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.(Modele: Formularele 12, 13 si 13^1). (Experienta similara a subcontractantilor nu se ia in considerare. Cerinta va fi indeplinita in intregime de ofertant sau de sustinator sau cumulat de asociati, dupa caz.)Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, in calculul echivalentei se va aplica cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)., Operatorii economici care depun oferte pentru Lotul nr.3 si Lotul nr.4 au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze (intrucat produsele furnizate necesita, conform Fiselor tehnice din Caietul de sarcini, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie) si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer