Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SI AMENAJAREA CIA ADASENI 6 LOTURI


Detaliu pentru invitatia numarul 320424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 320424/20.02.2012
Denumire contract: DOTARI PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SI AMENAJAREA CIA ADASENI 6 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: MARIUS CONSTANTIN BUDAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: MARIUS CONSTANTIN BUDAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SI AMENAJAREA CIA ADASENI 6 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI PENTRU PROIECTUL «REABILITAREA SI AMENAJAREA CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA DIN LOCALITATEA ADASENI, JUDETUL BOTOSANI» COD SMIS :12116, impartite in 6 loturi
II.1.6) CPV: 39220000-0 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1.ARTICOLE DE CAZARMAMENT =540 LEILOT2.DOTARI CABINET MEDICAL=290 LEILOT3.ARTICOLE DE MOBILIER=560LEILOT4.ARTICOLE ELECTROCASNICE=600 LEILOT5.ECHIPAMENT DE BIROU + LICENTE SOFTWARE=200LEILOT6.ARTICOLE DE UZ CASNIC=300 LEI, GARANTIA DE PARTICIPARE TREBUIE SA FIE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
Garantie de buna executie
10%din val.de atrib.contract, fara TVA, vir.bancar in contRO39TREZ1165006XXX002446, CUI17093020;instr.de garant.emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asig., care se prez.in origi., in cuant.si pt peri.prevaz.in doc.de atrib.;numerar la casieria AC.;nu se acceptaconstit.garant.prin retinerisuccesive.Conform.cu prevederile L346/2004 priv.stimul.infiintarii de IMM, garant.b.exe.se poate constitui si in cuantum de 50% din suma solicit.initial.(Decl.privind incadr.in categ.IMM).Garantia va fi val. pt.toata perioada de derulare a contract.si va fi eliberata/restituita in cond.prevaz.de legi.in vig.Furniz.are oblig de a lua mas.neces. pt prelungi. valab.garant.b.exe.constit.in baza contrac.Achizit.are dreptul de a emite pretentii asupra garant.b.exe, in limita prejudiciului creat, daca contract.nu isi indeplineste oblig.asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii achizit.are oblig.de a notifica acest lucru prestat., precizand toate oblig.care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006 -Formularul A in original;2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formularul B in original;3)Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata scadente din luna anterioara depunerii ofertelor de? in original sau in copie;4)Certificat de atestare fiscalaprivind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de Primaria Locala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata scadente din luna anterioara depunerii ofertelor 5)Certificat de participare cu oferta independenta riginal sau in copie-in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, formular C din Sectiunea Formulare;6)Declarartieprivind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006-in conformitate cu prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 si art.13/Legea 279/2011, formular N din Sectiunea Formulare.LISTA CU PERSOANELECE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN AUTORITATEA CONTRACTANTA CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREASI FINALIZAREAPROCEDURII DE ATRIBUIRE ESTE URMATOAREA: Liviu Nicolae Radasanu -Director executiv, Doina Nacu Manole-Director executiv adjunct, Valentin Alexandru Colbu-Sef serviciu juridic, contencios, Marius Constantin Budai-Sef serviciu achizitii publice, administrativ, Gabriela Zamfirescu- Manager proiect - presedinte comisie evaluare licitatiecu drept de vot , Daniela Orasanu-Consilier asistent membru comisie evaluare licitatiecu drept de vot, Danut Caslaru-Sef centru membru comisie evaluarelicitatiecu drept de vot, Sandu Suster-Consilier superior- membru de rezerva cu drept de vot.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formular nr.12 C.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Certificat constatator, emis de O.N.R.C in original sau copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, -emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane juridice straine documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Ofertantului clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru anii 2009, 2010, 2011;b) bilantul contabil (in copie) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrareade produsea caror cantitate/valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata a loturilor pentru care depune oferta.Se va prezenta cel putin o Recomandare in copie emisa de unul din Beneficiarii mentionatiin Formularul C1.b)Mostre pentru LOTUL1 si LOTUL 6. - Toate produsele ofertate trebuie sa fie insotite de certificatele care sa ateste calitatea lor si certificatele CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer