Achizitie publica - Dotari pt Centrul de zi Christian - asistenta pt persoanele cu handicap,municipiul Targu Jiu
Detaliu pentru invitatia numarul 332155
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332155/20.07.2012
Denumire contract: Dotari pt Centrul de zi Christian - asistenta pt persoanele cu handicap, municipiul Targu Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari pt Centrul de zi Christian - asistenta pt persoanele cu handicap, municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari pentru buna functionare a Centrului de zi conform proiectului de finantare nerambursabila aprobat
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2400, 00 lei ;Perioada de valab a garant de particip ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia AC va retine contestatorului din garant de partic 1% respectiv2358 lei, conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul de constituire: Lichidit la casieria primariei, virament bancar, instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig in favoarea AC, potrivit Formularului 2. Dovada constituirii garant de partic trebuie prezent in ORIGINAL si atasata la coletul cu oferta. In cazul ofertant care se incadreaza in categoria de IMM stabil conf Legii nr.346/2004, cu modif si compl ulter, garant de partic se va constitui in procent de 50% din suma precizata ofertantul prez obligat pentru aceasta, docum care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.
Garantie de buna executie
10% din val contractului fara TVA constit printr-un instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original. Formularul 2A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligib-form 12A, Decl priv neinc in prev art.181 din O.U.G.34/2006-form 12B, Decl conf cu ORD 314/2010 al ANRMAP-form.12L, Decl priv neinc in sit prevaz la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare-form12K Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr. ing. Florin Carciumaru, Viceprimar Jr.Matei Nadrag, Dir.Ec.- Ec.Narcisa Cristea, Dir.teh. Ing.Marius Ionescu, Dir.A.P.L.Jr.Grigore Jianu, Sef BirouPPC Ing.Corina Suta, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Birou Licitatii Ing.Elena Patrut, Inspector PPC Ec.Dumitru Gruescu, consilierii: Blejan Constantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, Mergea Nicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, Popescu Grigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Dan, Certific constat priv indeplinirea oblig de plata la bugetul de stat si local, situatia oblig scadente trebuie sa fie in termen de valab in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru tert-ul sustinator se vor solicita docum prevaz la art.69 cu 1, art.186 alin.2 si art.190 alin 2 din OUG nr 34/2006 modif si complet prin Legea nr 279/2011. Persoana care asig sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in situatia care deter excluderea din proced de atrib, conf prev art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d). Certif constat elib cu cel mult 30 zile inaintea deschid ofertelor, original sau copie conf cu originalul, emis de ORC din care sa rez obiect de activ de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit. Nota: Ofertantul clasat pe primul locinainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribure va prez pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Docum edificatoare care sa doved o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profes, in conform cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.Docum oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prez traduceri autorizate in limba romana.Produsele furnizate vor fi insotite de certificate de conformitate ale producatorului si agremente tehnice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va depune formularul de informatii generale din care sa rezulte cifra deafaceri globala a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani incepand cu data depunerii ofertelor, unul sau mai multe documente (max 3) contract (e)/ proces(e) verbal de receptie/recomandare(i) prin care sa se confirme furnizarea de produse similare in valoare cumulata de min pt Lotul 1- 68.950, 00 lei, pt Lotul 2- 114.800, 00 lei pt Lotul 3- 6.500, 00 lei, Lotul 4 - 22.450, 00 lei, Lotul 5 -23.100, 00 lei, valori fara TVA, curs mediu anual comunicat de BNR.(2009- 4, 2373; 2010 ? 4, 2099; 2011 ? 4, 2379; 2012 ? 4, 3888), Declar priv echipam.tehnice, instalatii, etc. Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transp si distrib/autovehicule corespunz pt aasigura integritatea produselor pana la dest., Compl unui formular cu subcontractatii si specializarea acestora.Prez acordurilor de subcontractare este oblig pt ofertantul declarat castigator., Certif sau alte docum emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformit produselor ofertate, identific clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Prezentarea implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 10:01