Achizitie publica - Dotari si echipamente in cadrul proiectului VALORIFICAREA RESURSELOR TURISTICE NATURALE MAMUT
Detaliu pentru invitatia numarul 321748
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321748/14.03.2012
Denumire contract: Dotari si echipamente in cadrul proiectului VALORIFICAREA RESURSELOR TURISTICE NATURALE MAMUT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: 0258811993, Fax: 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: Biroul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, Sala de sedinta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari si echipamente in cadrul proiectului VALORIFICAREA RESURSELOR TURISTICE NATURALE MAMUT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari si echipamente in zona de agrement MAMUT ? PARCUL DENDROLOGIC ?DR.IOAN VLAD?- VALEA POPII DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA asa cum sunt descrise in Proiectul 1/2009 elaborat de catre S.C. ABIES ALBA S.R.L. din Alba Iulia.
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.100 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul2;2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ0025006XXX00175 deschis la Trezoreria Municipiului Alba Iulia. 3 Lichiditati depuse la casieria institutiei.4. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C. si aceasta i-a fost respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine suma de 4.275, 96 lei (lot 1 - 4.251, 14 lei; lot 2 - 248, 17) din cuantumul garantiei de participare, conform art. 278ยน, alin. (1) din OUG 34 /2006.Garantia aferenta LOT 1 - 4.800, 0 lei; LOT 2 - 300 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularulnr.17) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare lunii in care are loc deschiderea ofertelor.3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare lunii in care are loc deschiderea ofertelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data mentionata la pct.2 sipct.3Certificatele de atestare fiscala , se depun in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL7In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publicaMircea HAVA - Primarul municipiului Alba Iulia;Voicu PAUL - Viceprimarul municipiului Alba Iulia;Teofila TAR - Director economic;Silvia MOLDOVAN - Director tehnic;Crina IACOB - Director executiv.Cosmin BUZGURE - sef birou achizitii. Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPersoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:16