Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari specifice pentru persoane adulte cu dizabilitati in cadrul proiectului ?Modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.A.P.A.H MISLEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 321737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap Mislea
Numar invitatie: 321737/13.03.2012
Denumire contract: Dotari specifice pentru persoane adulte cu dizabilitati in cadrul proiectului ?Modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.A.P.A.H MISLEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap MisleaCod fiscal: 2845281, Adresa: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Mislea, Telefon: +40 244356611, Fax: +40 244356611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP. Toate documentele solicitate vor fi transmise in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari specifice pentru persoane adulte cu dizabilitati in cadrul proiectului ?Modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.A.P.A.H MISLEA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia dotarilor presupune cumpararea unor paturi pentru adulti cu saltea si noptiera, scaune de toaleta pentru adulti, pe rotile si transportor de persoane adulte cu dizabilitati, pe platforma, specifice nevoilor persoanelor cu dizabilitati. Caracteristicile tehnice ale produselor sunt prezentate in fisele tehnice din caietul de sarcini.Achizitia de transportor de persoane cu dizabilitati, pe platforma, presupune, in estimarea valorica, si montajul acestora.
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie pentru participare: - pentru Lotul 1 :2.900, 00 lei, - pentru Lotul 2 :120, 00 lei, - pentru Lotul 3 :648, 90 lei (pentru IMM-uri , sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii). Perioada de valabilitate: 40 de zile , de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art.86 din HG nr. 925/2006, precum si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Pentru depunerea unui ORDIN DE PLATA sau a unei FILE CEC, contul institutiei noastre este urmatorul: Cont IBAN nr. RO63TREZ5355026XXX000256 deschis la Trezoreria Baicoi.In orice caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in SEAP, in format electronic, semnat cu semnatura electronica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantie de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, (conformFormular nr. 16) care devine anexa la contract. Pentru IMM-uri , sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 3 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 4 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 3 ? Se vor prezentaa.) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor;b.) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 5 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice1 din O.U.G. nr.34/2006).Cerinta nr. 5 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 6(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Cerinta nr. 6 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 7 (Fisa de informatii generale).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? Dr. Ionescu Gabriela, Contabil sef ? Ec. Retegan Olimpia, Ec. Bazga Paraschiva. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice / fizice romaneCertificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2 Pentru persoane juridice / fizice straineDaca e cazul, documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiara. Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie egala sau mai mica decat valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2. Pentru fiecare lot de produse, media cifrei de afaceri trebuie sa fie mai mica sau egala decat urmatoarele praguri : pentru Lot nr.1 - 580.000 lei, pentru Lot nr.2 - 24.000 lei, pentru Lot nr.3 - 129.780 lei. Documente edificatoare: Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru anii 2008, 2009 si 2010., Cerinta nr. 2 - Daca e cazul, documente emise in alte limbi decat limba romana. Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista produselor livrate in ultimii 3 ani. Se va prezenta completat Formularul nr.8 (Declaratie privind lista produselor furnizate in ultimii 3 ani), care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 - Declaratie referitoare la utilaje/echipamente. Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la echipamentele si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca se poate, la resursele de studiu si cercetare. Trebuie avut in vedere faptul ca Loturile nr.1 si nr.2 sunt constituite din produse cu destinatie speciala pentru persoane cu dizabilitati, si anume : pat de spital pentru adulti, cu saltea si noptiera, respectiv scaune de toaleta pentru adulti, cu rotile., Cerinta nr. 3 - Declaratie referitoare la personalul tehnic. Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Trebuie avut in vedere faptul ca produsul de la Lotul nr.3 necesita ? suplimentar - montajul/instalarea/punerea in functiune a acestuia, fapt pentru care a se prezenta o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru asigurarea montajului/instalarii/punerii in functiune a produsului livrat. De asemenea, se solicita prezentarea de documente de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentului., Cerinta nr. 4 - Stabilirea conformitatii produselor. In vederea stabilirii conformitatii cu produsul / produsele care fac obiectul contractului, ofertantii trebuie sa prezinte descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru., Cerinta nr. 5 - Subcontractanti / asociere. Daca este cazul, ofertantii trebuie sa prezinte completat Formularul nr. 9 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora). Daca, este cazul, se va prezenta si ACORDULDE ASOCIERE - Formularul nr. 10. In caz contrar, formularul va avea mentiunea ?NU ESTE CAZUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, documentatia fiind anexata la prezenta Invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer