Achizitie publica - DOTARI SPECIFICE PTR PERSOANE CU DIZABILITATI : TRANSPORTOR PTR PERSOANE CU DIZABILITATI, PE PLATFORMA ,INCLUSIV CALEA DE RULARE SI MONTAJUL
Detaliu pentru invitatia numarul 336850
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336850/05.10.2012
Denumire contract: DOTARI SPECIFICE PTR PERSOANE CU DIZABILITATI : TRANSPORTOR PTR PERSOANE CU DIZABILITATI, PE PLATFORMA , INCLUSIV CALEA DE RULARE SI MONTAJUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap MisleaCod fiscal: 2845281, Adresa: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Mislea, Telefon: +40 244356611, Fax: +40 244356611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI SPECIFICE PTR PERSOANE CU DIZABILITATI : TRANSPORTOR PTR PERSOANE CU DIZABILITATI, PE PLATFORMA , INCLUSIV CALEA DE RULARE SI MONTAJUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste a se achizitiona 2 transportoare ptr pers. cu dizabilitati, unul ptr P+1 si unul ptr P+2. Caracteristicile tehnice sunt cuprinse in fisele tehnice din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 44115600-5 - Lifturi de trepte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art 43 ind 1 din OUG 34/2006 , modificat prin Lrgea nr.279/2011, garantia de paticipare este obligatorie . Cuantumul garantiei pentru participare: 3200 RON. Pentru IMM-uri, sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii. Perioada de valabilitate este cel putin egala cu per de valabilitate a ofertelor Modalitate de constituire: conform art.84-88 din H.G. nr. 925/2006, .In cazul costituirii garantiei de particip prin virament, Contul IBAN al institutiei noastre este : RO 63 TREZ 5355026XXX000256 deschis la Trezoreria Baicoi. Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in SEAP, semnata cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita ptr depunerea ofertelor. Documentul - in original - va fi depus la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor . Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca sau societ de asig care sa aiba corespondent in Romania. Dispozitiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt aplicabile in mod corespunzator. Echivalenta pentru garantiile de participare depuse in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cf art 278 ind 1 din OUG nr 34/2006 , in situatia contestatiilor, se va retine contestatarului caruia i-a fost resspinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata cf. preved art 278 ind 1 din OUGnr.34/2006.Potrivit prevederilor legale operatorul ec trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora deschid ofertelor.Model Formular nr.11.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie, cf. art.90 alin1 din HGnr.925/2006 : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Ptr IMM-uri , sumele se reduc cu 50% , in conditiile legii. Ptr constituirea garantiei de buna executie se vor respecta art.90 alin (1), 91, 92 alin (1) din HG nr.925/2006 actualizata. Model Formular nr. 14.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 3 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 4 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 3 ? Se vor prezentaa.) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor;cf.art. nr5 din Ordin nr.509/2011, certificatul fiscal poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"b.) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor; cf.art. nr5 din Ordin nr.509/2011, certificatul fiscal poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Cerinta nr. 4 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 5 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006).Cf ORDIN NR.170/2012, in cadrul CIAPAH MISLEA, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau ptr procedura de atrubuire, inclusiv pers care aproba bugetul aferent autorit contr necesar finant contract de achiz publice sunt: Director Ionescu Gabriela Carmen, contabil sef Ec Olimpia Retegan, inspector de specialitate ec Bazga Paraschiva.CERINTA NR. 5 Se solicita "Certificatul de participare cu oferta independenta" cf Ordin nr.314/2010'al Presedinte ANRMAP. Model Formular nr.6. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice / fizice romaneCertificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului ec. Cf.art. nr5 din Ordin nr.509/2011, certificatul constatator poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul, ch art 5 din Ordinul nr.509/2011.In atapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ptr evitarea aparitiei conflictului de interese, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul solicitat in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cf. art.184, 185, 186 din OUG nr.34/2006Cerinta nr.1 Informatii privind situatia econ-financiara: a.Ofertantul trebuie sa faca dovada unei situatii econ-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate care face obiectul contractului pe cel mult ultimii trei ani de activitate sa fie cel putin egala cu valoarea estim. a contract. multiplicata cu 2, adica, pentru: - :429780 lei Se solicita o declaratie cu cifra de afaceri pentru cel mult ultimii tre ani, fara anul in curs.Cf art 185 alin 2 din OUG 34/2006 opratorul ec are dtreptul de a-si demonstra sit ec. finan si prin prezent. altor docum. pe care autorit contract le poate considera edific., in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situati ec-fin, Cerinta nr 2. Se solicita Bilantul contabil , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, ptr cel mult ultimii trei ani de activitate: 2009, 2010, 2011. Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant , iar documentul sa poarte nr de inregistrare al organului competent de avizare.Daca e cazul documentele emise in alte limbidecat limba ramanase vor prezenta in traducere. Cf.art.185 alin 2 di OUG nr.34/2006, operatorul economic are dreptul de a-si demonsra sit sc. si finan. si prin prezentarea altor doc pe care autorit. contractantale poate considera adificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagina fidela a sit. ec. si finan. a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii preoduselor Se solicita o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru asigurarea montajului/instalarii/punerii in functiune a produsului livrat. De asemenea, se solicita prezentarea de documente de instruire a personalului utilizator care manipuleaza produsele, Cerinta nr. 2 Informatii sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Cerinta nr.3 Descrieri sau fotografii sau cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru., Cerinta nr 4. Cf art188 alin 3 lit g din OUG nr.34/2006, deoarecese impune si montaj, daca este cazul, ofertantul va prezenta intentia de a subcontracta activitatea de montaj.Cf art 190 alin 1 si alin 2 capacit tehnico/profesionala poate fi sustinuta, daca e cazul, si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Aceasta cerinta se va indeplini numai daca e cazul., Cerinta nr.5 Cf art 188 alin 1 lit a, Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in car beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parte acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta nr.6 Informatii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. Se va prezenta o Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. Cerinta nr. 1 Se solicita Certificatul de asigurare a managementului calitatii ISO 9001 sau echivalent; in cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corepunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 10:10