Achizitie publica - Dotarile aferente centrului de informare turistica realizat in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita?
Detaliu pentru invitatia numarul 355406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355406/05.11.2013
Denumire contract: Dotarile aferente centrului de informare turistica realizat in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUNCUCod fiscal: 4344473, Adresa: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Telefon: 0245.234.003, Fax: 0245.234.003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 245234003, fax: +40 245234003, persoana de contact: Primaria Runcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 245234003, fax: +40 245234003, persoana de contact: Secareanu Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarile aferente centrului de informare turistica realizat in cadrul proiectului ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea dotarilor pentru obiectivul de investitie ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita? si furnizare materiale marketing turistic.
II.1.6) CPV: 39156000-0 - Mobilier pentru sali de primire si de receptie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: 2.194 lei pentru Lotul 1; 1.454 lei pentru Lotul 2 si 784 lei pentru Lotul 3.Pentru garantiile constituite in alta moneda(valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea document.prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO91 TREZ 2755 006X XX00 0770 deschis la Trezoreria Pucioasa ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; ? ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul formuleaza o contestatie cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a Lotului la care se refera contestatia, conform art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului incheiat fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casierie in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, in maxim 15 zile lucratoare la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Modul de restituire ? conform art. 92, alin.(1) si (4) din HG925/2006: Garantia se elibereaza in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor/serviciilor. Retinerea garantiei de buna executie se face in conformitate cu HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certif.de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului nr.314/2010 ? Form.3;Se solicita prezent.Declaratiei privind neincadrarea in prev.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Form. 4;Aceasta declaratie se va completa inclusiv de tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Acest consortiu se va pastra pe toata perioada derularii contractului, se va preciza in mod obligatoriu liderul asocierii. Asocierea are obligatia de a prezenta un contract de asociere valabil cu data incheierii (data certa) inainte de data semnarii contractului de livrare. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Form.anexa nr. 44. Operatorii ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea declaratiei de neincadrare la art 181 din OUG nr. 34/2006 din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si a certificatelor de atestare fiscala eliberate de organele de administrare fiscala ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Prezentarea in oferta form. Anexa nr.10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Ptr.persoane juridice /fizice straine: Prezentarea in oferta form. Anexa nr.10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Ptr.persoane juridice /fizice straine: Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Runcu: Brebeanu Gheorghe?Ordonator principal de credite;Burlacescu Petre Fanel-viceprimar;Cojocaru Aurelian-secretar;Secareanu Gabriela-inspector; consileri locali: Burlacescu Petre, Catana Marius, Cojocaru Cornelia, Grigorescu Mariana, Lungu Alexandru, Lungu Mihai, Marina Doina, Mocancea Ion, Popa Vasile, Popescu Nicoleta, Puiu Ionut, Solomon Constantin, Vasilescu Ion Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conform cu originalul; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Form.12 C. Ptr.persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca au capacitatea sau dreptul legal de a realiza activitatile pentru care depun oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitarea capacitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata ptr. conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, membrii asocierii trebuie sa prezinte documentele pentru partea de contract pe care o vor indeplini, conf anexei la Ordinul 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 110.000 lei ptr.Lotul 1, 73.000 lei pentru Lotul 2 si 39.000 lei pentru Lotul 3. Daca operatorul economic sau fiecare asociat se incadreaza in categ. IMM valoarea minima solicitata privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conf.cu L.346/2004. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in valuta (de ex, "euro/alta moneda") se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, inclusiv dovada ca se incadreaza in categ.IMM.Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin prezentareabilantului contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, in copie stampilata conform cu originalul. Se va completa form.B2, Formularul Anexa 19 angajament tert sustinator financiar (daca este cazul). In cazul asociatiilor(consortiilor) se va prezenta: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; - Acordul de asociare in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna ofertaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va furniza lista cu principalele produse livrate in ultimii 3 ani aferente lotului ofertat.Se va prezenta in oferta: Anexa 16 A - Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani; Formular nr. 17 - Fisa experienta similara; Prezentare formular Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/grupului de operatori economici (daca este cazul) Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Anexa 21 Declaratie tert sustinator tehnic si profesional; Formular - Anexa 44 sau formular Anexa 18A -daca este cazul. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specifice SR EN ISO 9001.Nu se admit operatori economici in curs de autorizare.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie legalizata sau conform cu originalul, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Termen de livrare
100
Descriere: Componenta tehnica Lot I, II, III. Termenul de livrare se va exprima in luni. Durata de livrare maxima acceptata este de 3 luni. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata: 1 luna ptr. livrare dotari (inclusiv montaj). Pentru oferta cu termenul cel mai scurt se acorda punctaj maximOfertele care propun termene de livrare mai mari decat maximul precizat si acceptat vor fi declarate neconforme, iar cele care contin termene mai mici decat minimul indicat nu vor fi punctate suplimentar.
Pretul ofertei
400
Descriere: Componenta financiara Lot I, II, III. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 16:15