Achizitie publica - Dotarile aferente pentru obiectivul de investitie ,,Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Magureni pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Magureni, Floresti, Filipestii de Targ, Filipestii de Padure, Poiana Campina si Iede
Detaliu pentru invitatia numarul 331330
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331330/11.07.2012
Denumire contract: Dotarile aferente pentru obiectivul de investitie , ,Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Magureni pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Magureni, Floresti, Filipestii de Targ, Filipestii de Padure, Poiana Campina si Iedera?? si executia lucrarilor pentru acest obiectiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURENI (PRIMARIA MAGURENI)Cod fiscal: R2844081, Adresa: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 137, Magureni, Telefon: 0244.384203, Fax: 0244.384203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 137, Magureni, Romania, cod postal: 107350, telefon: +04 0244384203, fax: +04 0244384203, persoana de contact: Danciu Luminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magureni, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarile aferente pentru obiectivul de investitie , ,Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Magureni pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Magureni, Floresti, Filipestii de Targ, Filipestii de Padure, Poiana Campina si Iedera?? si executia lucrarilor pentru acest obiectiv
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Magureni pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Magureni, Floresti, Filipestii de Targ, Filipestii de Padure, Poiana Campina si Iedera si dotarea acestuia
II.1.6) CPV: 45212600-2 - Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: 2.863 lei pentru Lotul 1; 841 lei pentru Lotul 2; 236 lei pentru Lotul 3; 221 lei pentru Lotul 4; 170 lei pentru Lotul 5; 3.120 lei pentru Lotul 6. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO TREZ 5355006xxx000703 deschis la Trezoreria Baicoi. ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; In cazul in care ofertantul formuleaza o contestatie cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie prin retinerea a 5% din valoarea platilor efectuate catre executant, conform facturilor emise de acesta sau prin orice alt instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o unitate bancara sau de asigurari.Garantia de buna executie se elibereaza astfel: - 70% la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor - 30% in termen de 6 luni de la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor Retinerea garantiei de buna executie se face in conformitate cu HG 1045/2011. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Targoviste din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 ? Formular 3Aceasta declaratie se va completa inclusiv de tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Formular 4Aceasta declaratie se va completa inclusiv de subcontractanti si tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea in oferta a formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Prezentarea in oferta formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economicOfertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Operatoril economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoane cu functii de decizie si de aprobare a bugetului in cadrul Primariei Magureni: Iarca Gheorghe ? Ordonator principal de crediteIordache Gheorghe - ViceprimarDragomir-Vilce Iustina ? SecretarIlina Lili ? Inspector contabilDanciu Luminita ? Inspector achizitii publiceSafta Mihaela ? Inspector urbanismConsiliul local Magureni: -Apostolescu Vasile-Oancia C-tin Alex.-Dragus Vasilica-Filip Traian-Iarca Mircia-Iordache Ghe.-Manea Ileana-Manta Emil-Maricioiu Daniela Adriana-Nuta Stelian-Sichim Alex.-Selaru Ion-Visoiu Vasile-Vlasceanu Elisabeta Mihaela. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 CPentru persoanele juridice /fizice straine : Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica : - principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;experienta similara;recomandari de la beneficiari;principalele produse livrate in ultimii 3 ani; Informatii privind personalul: se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie conform cu originalul) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea executiei lucrarilor. -lista cu personalul de conducere; - numarul de angajati sa fie suficient pentru realizarea lucrarii in bune conditii; - se va face dovada prin existenta a cel putin urmatoarelor posturi: Sef de santier, inginer constructor, Responsabil tehnic cu executia.Declaratie privind detinerea cu orice titluproprietate/ folosinta/punere la dispozitie a dotarilorce vor fi puse la dispozitia executarii contractului (facturi, copie registru de mijloace fixe, contract de inchiriere, etc.) Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specifice SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de executie Lot I, si termen de livrare Lot II, Lot III, Lot IV, Lot V, Lot VI
40
Descriere: termen de executie Lot I, si termen de livrare Lot II, Lot III, Lot Iv, Lot V, Lot Vi
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 15:12