Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dragaj de intretinere pe canal Dunare Marea Neagra si canal Poarta Alba Midia Navodari


Detaliu pentru invitatia numarul 337852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 337852/22.10.2012
Denumire contract: Dragaj de intretinere pe canal Dunare Marea Neagra si canal Poarta Alba Midia Navodari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702722, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Dutu Iuliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN ACN SA , STR.ECLUZEI NR.1, Agigea, jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dragaj de intretinere pe canal Dunare Marea Neagra si canal Poarta Alba Midia Navodari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dragaj de intretinere pe canal Dunare Marea Neagra si canal Poarta Alba Midia Navodari , conform prevederi caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 939, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 159 394 lei ( 79 697 lei pentru IMM-uri).Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 9154 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% pentru IMM-uri); Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model .b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf.formular model.c)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d)Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original in original cf. formular model ;.f)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original cf. formular model .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General: Georgescu Daniel;Director Exploatere: Mihai Bustiuc, Director Comercial : Raluca Musat Pisica; Director Economic: Iatan Gheorghe;Director Exploatare: Bustiuc Mihai, Serv.Contencios Juridic: Diana Niculescu Sef SAPIPE Iuliana Dutu, Oprea Ovidiu , Erol Mirzali, Chenan Murat , Camelia Sirbu, Azmi Aladin, Costache Laurag)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf, .formular model .In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertei .In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr.1Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 30284869 lei, fara TVA.Se vor prezenta: 1)Formular ?Informatii generale?, 2)Bilanturi contabile sau alte documente relevante in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* la Ordin ANRMAP nr.509/ 2011, cazul unei asocieri + sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;In cazul unei oferte individuale + sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator. Nota pt IMM: IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei medii de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari de dragaj executatein ultimii 5 ani ( perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofetelor );Ofertantul va prezenta " Lista principalelor lucrari de dragaj executatein ultimii 5 ani" Confirmarea lucrarilor executate se va face prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere pentru toate lucrarile specificate in lista ., Cerinta nr.2Operatorul economic va face dovada ca a executat , in ultimii 5ani( perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofetelor ) unul sau mai multe contracte avand ca obiect lucrari similare , care cumulate, au avut valoarea egalasau mai mare de 14.500.000 leiPentru fiecare contract se vor prezenta fisade experienta similara , conform model sectiune Formulare , insotita de certificarea de buna executie care contine valori, perioada si locul , modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari ., Cerinta nr.3Ofertantul are obligatia asigurarii cu personal necesar pentru indeplinirea contractului : a)personal autorizat pentru efectuarea masuratorilor topohidrografice;b)responsabil tehnic cu executia (RTE);c)responsabil de contract ;d)inspector de calitate;Ofertantul va prezenta: - autorizare ANCPI sau OJCPIpentru efectuarea masuratorilortopohidrografice , valabila la data depunerii ofertei ;
- autorizatie de atestare tehnico profesionala pentru responsabil tehnic cu executia (RTE);
-autorizatia sau decizie de numirepentru inspectorul de calitate;CV-uri pentru : responsabil tehnic cu executia (RTE); responsabil de contract ; inspector de calitate;Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului", Cerinta nr.4Ofertantul are obligatia asigurarii dotarii tehnice : draga cu cupe;Greifersau macara plutitoare echipata cu greifer ;Platforma de derocare ;Salanda hidroclapPentru utilajele plutitoare se vor prezenta: - certificate tehnice eliberate de Autoritatea Navala Romana ;
- atestate de bord eliberate de Autoritatea Navala Romana ;Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii, daca este cazul;a)Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor ;b) Acordul de subcontractare; c) Formularul ?Informatii generale", pentru subcotr.care vor avea o pondere de peste 10% (in pondere valorica) din indeplinirea contractului. Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare (nu vor competa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezente Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract ; Nota : Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii- Formularul 12/Sect Formulare, se va prezenta si in sit.in care nu exista asociati/subcontractanti cu mentiunea: Nu exista subcontractant, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii, daca este cazul. a) Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, de liderul asocierii b)Acordul de asociere", ; . Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei , va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Formularul 12 ?Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia? .Formularul "Acordul de asociere", conform model, cerinta nr.7In cazul sustinerii de catre un tert conf.art 190, alin 1, OG 34/2006 a) ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului; b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ;c)Declaratie privind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute de art.181, lit.a), c1 )si d" , pentru persoana care asigura sustinerea tehnica Certificarea Sistemului de Management a calitatii SR EN ISO 9001:2008pentru domeniul de activitate dragajsausistemul propriu de asigurare a calitatii, care va cuprinde: a) descrierea sistemului calitatii specific lucrarii;b) lista cu procedurile tehnice de executie a principalelor categorii de lucrari;c) planul de control al calitatii;d) laboratoarele utilizate si autorizate;certificatul ISO 9001 va fi valabil la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer