Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DRUM AGRICOL DE EXPLOATARE LOCALITATEA SATU NOU, COMUNA MIHAI BRAVU, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 346031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAI BRAVU
Numar invitatie: 346031/26.04.2013
Denumire contract: DRUM AGRICOL DE EXPLOATARE LOCALITATEA SATU NOU, COMUNA MIHAI BRAVU, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI BRAVUCod fiscal: 4794044, Adresa: COMUNA MIHAI BRAVU, JUDETUL TULCEA, Mihai Bravu, Telefon: +40 0240562746, Fax: +40 0240562746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP si la sediul autoritatii contractante conform fisei de date a achizitiei punctul IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DRUM AGRICOL DE EXPLOATARE LOCALITATEA SATU NOU, COMUNA MIHAI BRAVU, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie pentru modernizarea unor drumuri de exploatare agricola in localitatea Satu Nou (comuna Mihai Bravu) in lungime totala de 4, 98 km, prin asigurarea accesibilitatii in zone in care se desfasoara activitati agricole (prin preluarea traficului mijloacelor de transport agricole de pe drumul european E87). Drumurile propuse spre modernizare sunt: DE 432, DE 412, respectiv DE ?La Tapiu?.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 347, 533.01 - 3, 670, 966.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 72.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de ????. Euro, la cursul BNR din data publicarii invitatie de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 si in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a)Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.b)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNI: Se solicita ca din certificatele prezentate sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.OBSERVATIE: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Tanase Raducan, Viceprimar: Gabriel Tanase, Secretar: Florentina Roxana Ciufu, Contabil: Mihaela Bujoreanu, Inspector/Responsabil achizitii publice: Moroianu Laurentiu Nicolae, Consilieri locali: Primar: Tanase Raducan, Viceprimar: Gabriel Tanase, Gelu Bourosu, Ion Gheorghe, Nicolae Iliescu, Gheorghe Ionita, Gheorghita Iosif, Tanta Negrea, Tanase Pelvian, Vasile Viorel Seucan, Vasile Stan, Adel Strejoiu. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data limita de depunere a ofertei (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor).MENTIUNE: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.630.000 lei.Se vor atasa: - Formularul nr. 6 - Informatii generale.- Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale, inregistrate la administratia financiara.- Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in care nu se emit astfel de documente atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documente, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a, c1 si d, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, lucrari similare cu o valoare de 3.345.000 lei, fara TVA. Se pot prezenta 1 sau 2 contracte de lucrari similare care insumate indeplinesc cerinta.Se vor atasa: - formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat.- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei, - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale de receptie partiala, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele utilaje si echipamente: - excavator pe pneuri, - autogreder pana la 175CP, - compactor static autoprop. cu rulori (valturi) de 12 TF, - compactor static autoprop. pe pneuri de 1-16 TF, - repartizator finisor mixturi asfaltice, - autogudronator, - autocisterna cu dispozitiv de stropire cu M.A.J. 5-8T, - instalatie preparat mixturi asfaltice sau dovada procurare astfalt, - autobasculante.Se vor atasa: - Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.- Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a, c1 si d, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna pentru partea de executie de urmatoarele resurse umane: a. Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii Cai Ferate Drumuri si Poduri (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), b. RTE ? cu autorizatia valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, c. Responsabil SSM ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, d. Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate Drumuri si Poduri.Se vor atasa: - Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii, - Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract, - Formularul nr. 13 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, - Formularul nr. 14 - Curriculum Vitae, - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12, - Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Se vor atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaFormularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a, c1 si d, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificate in curs de atestare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara - Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi (Pretmin) se acorda punctajul maxim (85 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = pretmin/pretn x 85 puncte, unde Pn = punctajul financiar pentru oferta ?n?; pretn = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in vederea departajarii ofertelor.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru cea mai mare perioada de garantie (PGmaxim) se acorda punctajul maxim: 15 puncte. Pentru alta perioada decat cea prevazuta anteriror se acorda punctaj proportional astfel: Pgarantien = PGn/PGmaxim x 15 puncte, unde Pgarantien= punctajul aferent perioadei de garantie pentru oferta ?n?; PGn= perioada de garantie propusa in oferta ?n? care se evalueaza. Mentiune: durata de garantie minima acordata lucrarii sub care oferta va fi declarata neconforma este de 36 luni. Durata maxima de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer