Achizitie publica - ?DRUM DE ACCES PENTRU INTERVENTIE LA SONDELE 12 SILIVAS SI 130 SILIVAS?
Detaliu pentru invitatia numarul 356718
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356718/24.12.2013
Denumire contract: ?DRUM DE ACCES PENTRU INTERVENTIE LA SONDELE 12 SILIVAS SI 130 SILIVAS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr. 23, Tirgu Mures, jud. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: In atentia: Suzana Vig
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor, nr. 23, Tirgu Mures, jud. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: In atentia: Suzana Vig
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?DRUM DE ACCES PENTRU INTERVENTIE LA SONDELE 12 SILIVAS SI 130 SILIVAS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru a asigura accesul la sondele 12 si 130 Silivas in vederea executarii lucrarilor de consolidare si de interventie la cele doua sonde este necesara amenajarea drumului de acces si a platformelor de lucru pentru instalatia cu care se vor executa aceste operatiuni.Pe lungimea de 481 m drumul de acces se va amenaja prin asternerea unui strat de balast iar pe lungimea de 508 m drumul de acces se va amenaja in solutie provizorie, cu dale de beton. Platformele de lucru amenajate adiacent coloanelor sondelor vor fi dalate.Valoare estimata a lucrarilor (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute) :830.808 lei= 186.857, 99Eu (1Eu = 4, 4462 lei din 18.11.2013).Valoare cheltuieli diverse si neprevazute :75.529 lei = 16.987, 31 Eu.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este 10%, conform devizului general al proiectului.Valoare estimata (fara cheltuieli diverse si neprevazute) :755.279 lei = 169.870, 68 Eu
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 830, 808 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 15.105 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertei.Aceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare-RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este de :4.535, 27 lei.Retinerea in conditiile art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.Conform art.90 alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa Formularul nr.1ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr.1BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante: Avram Pantelimon ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresCaraivan Viorica ? director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresBirsan Mircea Lucian ? director departament tehnic-achizitii SNGN Romgaz SA MediasIlinca Claudiu Dan ? consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg MuresMembrii comisiei de evaluare : Matei Gheorghe ? presedinteCiurca Ovidiu ? membruPop Camelia ? membruSaseanu Rodica? membruAlecu Gabriela ? membruBaraian Calin ? membruVig Suzana ? membruSe va completa Formularul nr. 1CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010.Se va completa Formularul nr.1D Persoane fizice /juridice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunerea a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globaleOfertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 1.510.558lei. Pentru calculul in valuta se va folosi cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe ultimii 5 ani. Precizare : ultimii 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma executia a unui contract de lucrari similare cu o valoare de minim 377.639 lei. Pentru calculul in valuta se va folosi cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, perioada de executie, beneficiari si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind personalul: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea(daca este cazul): Mai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., -Responsabil tehnic cu executia autorizat M.D.L.P.L, domeniul II de atestare : Constructii rutiere, drumuri, poduri.Aceasta cerinta a fost solicitata in baza Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si constructiilor, aprobat prin HG 925/1995. Se va prezenta copie dupa autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 14:51