Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Drum forestier Prisaca - Voinicovat - Lalca, com. Bania, jud. Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 320408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Bania
Numar invitatie: 320408/21.02.2012
Denumire contract: Drum forestier Prisaca - Voinicovat - Lalca, com. Bania, jud. Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BaniaCod fiscal: 3227998, Adresa: Bania nr. 120, Bania, Telefon: 0255/243611, Fax: 0255/243718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bania nr. 120, Bania, Romania, cod postal: 327010, telefon: +40 255243611, fax: +40 255243718, persoana de contact: Danila Surulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com.Bania, nr.120, jud.Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Drum forestier Prisaca - Voinicovat - Lalca, com. Bania, jud. Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de construire a drumului forestier, conform documentatiei de atribuie (caietul de sarcini)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 215, 485 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Gar. de partic.-Cuantum: 124.000 lei;Daca oper.ec. sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categ.IMM, gar. de part. se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atrib. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este nec. prez., daca e cazul pentru fiecare asociat, a Decl. priv.incadr.operat.economic in categ.I.M.M. (Formular 5).-Perioada de valabiL. a gar. de paticip.: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor)-Forma de constit. a gar. de particip.: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO93TREZ1902145020401XXX, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Bozovici si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Detalii suplimentare-in documentatia de atribuire atasata.
Garantie de buna executie
?Cuantumul g.b.e.: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, g.b.e. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Decl.privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M. (Formular 5).?Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL);
-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor).In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide un cont de gar.a dispozitia aut.contractante, la o unitate a trezoreriei statului , in cond.prevaz.de art.90 din HG925/2006 modif.prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neinc.in prev.art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modif.ulterioare : -Se solic.prez.unei decl.priv.sit.pers.a oper.ec.(Form.Anexa nr. 10).-Certif. de atest.fiscala priv.indeplinirea oblige.de plata catre bug.de stat si bugetele locale care sa ateste lipsa datoriilor in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
-Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor-Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelorCalitatea de participant la procedura: - Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);
- Certifi.de particip.la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50)- Decl.privind neincadrarea in prevederile articolului 69 ind.1 din OUG 34/2006 (Formular Anexa 50A)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Albu Alexandru Vichentie, Viceprimar: Ciortuz Paun, Secretar: Marin Pavel, responsabil achizitii publice: Surulescu Danila, sef SVSU: Creanga Alexandra, consilier: Tincu Elvira Dorina , consilieri locali: Tincu Ioan, Surulescu Rozalia, Marin Nicolae, Derlean Damaschin, Bobeica Eugen, Ciortuz Lica, Goga Dionese, Golimba Florin Octavian, Balan Silvestru, Gaina Danila. Persoane juridice/fizice romane: -Se solicita prezentarea unui Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicComisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: -Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului Informatii generale (Formular Anexa nr.11); Prezentarea bilanturilor contabile care vizeaza activitatea din ultimii cel mult ultimii 3 ani; Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 12.400.000 lei., Prezentarea unei scrisori de bonitate (cash-flow) sau alte documente;Confirmarea faptului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui Cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de minim 2.000.000 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Prezentarea de informatii relevante din contract(e);Prezentarea Proceselor verbale de receptie;Prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari);Experienta similara: Executarea, in ultimii 5 ani a unor lucrari similare (lucrari de constructii de drumuri), a carorvaloare, fara TVA, sa fie de cel putin 6.000.000 lei; se va lua in considerare valoarea cumulata a maxim 2 contracte., Prez. de inf.referitoare la pers.organismul tehnic de specialit.de care dispune sau al carui angaj.de participare a fost obtinut, in special ptr.asigurarea controlului calitatii;Prez.de informatii ref.la studiile, pregatirea prof.si calif.pers.de conducere, precum si ale persoanelor responsab.pentru ex.lucrarilor;Prezentarea unei decl.referitoare la efectiv.medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;?Per.de conducere: - Sef de santier (specia.constr.drumuri);
- Loctiitor sef de santier (specializ.constr.drumuri);?Experti cheie: -1 resp.teh.cu exec.(RTE), absolvent studii sup.cu specializ.constr.drumuri;
-1 absolv.studii sup.cu specializ.constructii drumuri?desemnat respons.control calit.(CQ);
-1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform H.G. 300/2006;?Pers.muncitor de specialit.(personal calificat): -lucrat.ptr.drumuri (cod COR 712924); se va prez.un nr.de muncitori necesar si suficient pentru ex.lucraril, Prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari; Prezentarea dovezii faptului ca ofertantul dispune de laborator de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (gradul II)., Prezentarea Declaratiei privind subcontractantii;In cazul subcontractarii unei parti a contractului: prezentarea Acordului de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate), prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent;Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere:
Durata de executie a contractului
20
Descriere:
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer