Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Drum interventii in situatii de urgenta


Detaliu pentru invitatia numarul 332142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 332142/20.07.2012
Denumire contract: Drum interventii in situatii de urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aeroportul Craiovastre Calea Bucuresti Nr 325 Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Drum interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drum interventii in situatii de urgenta la Aeroportul Craiova, in lungime de 140 metr cu o latime variabila intre 4 si 6 metri
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 064.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de 1300 lei. Valabilitate 30 zile de la data limita depunerii ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006 , Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 4 2. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006. In conformitate cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potential ofertant , Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare , in raport cu valoarea estimata a contractului . Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare
Garantie de buna executie
se constituie conf art 90 HG nr 925/2006, de catre contractant AC poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului , in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii pretentilor asupra garantiei AC notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile nerespectate. Cuantumul este 5% din pretul fara TVA al contractului Mod de constituire: retineri din facturi partiale scrisoare de garantie bancara de buna executie Mod de restituire: a) 70% din valoare, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, b) restul de 30% din valoare, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza pv de receptie finala. In cazul ofertantilor din categoria IMM , conf Lg nr. 346/2004 garantia de buna executie este de 50% . formularul nr.3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu MEIA-MTA (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12. Vasile Cosmin ? membru Comisia de evaluare13. Simcelescu Ana- membru Comisia de evaluarePrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind eligibilitatea - Formularul 8Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / Formularele 16 si respectiv 27.Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010a) Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original sau copie legalizata ;b) Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, in original sau copie legalizata Persoane juridice/ fizice romaneCerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa executarea lucrari similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu obligatiile exigibile la plata aferente lunii mai 2012 . (In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006 , certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor in termenul solicitat de autoritatea contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in originalPersoane juridice straineCerinta minima obligatorie : Documente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteToate documentele se vor accepta a fi prezenta si in copie conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Cerinta obligatorie: - prezentarea bilantului contabil la 30.06.2011 sau a bilantului la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente . Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta balanta de verificare contabila, insotita de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteToate documentele s, Informatii generale Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe ultimii trei ani, exceptand anul in curs Cerinta minima: Cifra media anuala de afaceri pe ultimii trei ani, valoare minima impusa: 266.129 lei lei, sau echivalentul in Euro , cursul mediu al pietei valutare calculat de BNR corespunzator zilei de 01.06.2012 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ .Toate documentele se vor accepta a fi prezenta si in copie conforma cu originalul, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. si art 181 lit a, c^1 si d
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani .Cerinta obligatorie: - declaratie cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider si va include lucrarile executate furnizate de catre toti membrii asociatieiToate documentele se vor accepta a fi prezenta si in copie conforma cu originalul, Informatii privind experienta similara Cerinta minima: dovada indeplinirii a cel putin unui contract similar, iar valoare insumata a contractelor prezentate derpt experienta similara sa fie cel putin egala cu 133.064. . Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie legalizata contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala legalizat, recomandare beneficiar legalizata, care sa contina informatii despre modul de indeplinire a obligatiilor, neconformitati care au dus la refaceri partiale sau totale de lucrari, accidente tehnice, receptii amanate etc.Toate documentele se vor accepta a fi prezenta si in copie conforma cu originalul, Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Se solicita: Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim 1. Sef santier experienta profesionala in specialitatea constructii civile, industriale si agricole, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. 2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (constructii civile si instalatii) 3. Responsabil cu calitatea (CQ) pentru domeniul contractului, Alte informatii privind capacitatea tehnica Ofertantul (atat pentru proiectare cat si pentru executie) trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care sunt subcontractate Standarde de asigurare a calitatii Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, in domeniul lucrarilor supuse licitatiei (pentru executie). In conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copii dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer