Achizitie publica - DRUM SI POD ACCES LA SONDA 158 ROMAN
Detaliu pentru invitatia numarul 329348
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329348/13.06.2012
Denumire contract: DRUM SI POD ACCES LA SONDA 158 ROMAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal 551010-Sediul autoritatii contractante, tel +40 0269201240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DRUM SI POD ACCES LA SONDA 158 ROMAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea unui drum care saasigure legatura intre Dj 158 si accesul la sonda 158 Roman
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 920, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 18400 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . 2. Modul de constituire-conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este: 4700, 30 RONRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
: 5% din val. fara TVA a contr. de exec. luc. Mod constituire: a) Scris. de garantie bancara de buna executie emisa de catre o soc. bancara. sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. de asigurari, care va fi prezentataA.C. in original si care se va constitui in anexa la contract.b) Prin ret. succesive din val. realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Exec. are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conf. H.G. 1045/19.10.2011. Exec. va depune 0, 5% din valoareacontract. in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contract., A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin ret.succesive cu o val. de 4, 5% din sumele dat. si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Dumitru Dobrescu ? Director, 2.Horea Pacurariu- Director Tehnic, presedinte comisie evaluare, 3. Lucia Ionascu ? Director Economic 4.Ladislau Posta- Sef Serv.Dez. -Supervizare, 5.Ovidiu Muresan ? Sef Birou Contracte, 6.Simona Popa ? Sef Birou JuridicCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr. 4. 1. Persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.b)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. In cazul asocierii mai multoroperatori economici , fiecare asociat trebuie sa prezinte fisa de informatii generale., 2.Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifreide afaceri globale pe ultimii 3de minim: 1 840 000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR sau BCE.Ofertantul va prezenta bilant contabil sau alte documente disponibile pt. dovedirea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul asocierii mai multor operatori economici valoarea pragului minim impus referitor la cifra de afaceri globala (CA), trebuie indeplinita prin cumulul CA ale asociatilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista trebuie insotita decel putin un contract/proces verbal de receptie ?care sa confirme executarea de lucrari similare.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita prin cumul., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare privind executia de lucrari similare care sa atestemodul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant.., Informatiiprivind personalul: a)efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale ofertantuluiin ultimii 3 ani. Se va prezenta distinct acele resurse propuse a fi angajate in realizarea contractuluib)lista personalului? cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta., Informatii privind dotarile. Declaratie referitoare la utilajele, instaltiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractareb) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.: -un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001sau echivalent al acestuia valabil la data deschiderii ofertelor ;
-certificare de mediu conform ISO 14001 sau echivalent al acestuia valabil la data deschiderii ofertelor .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la tel: 0269/201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 09:31