Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Drum tehnologic la Aeroportul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 340110
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL SATU MARE
Numar invitatie: 340110/27.11.2012
Denumire contract: Drum tehnologic la Aeroportul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL SATU MARECod fiscal: RO 642787, Adresa: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Telefon: 0261-768640, Fax: 0261-769776
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440310, telefon: +40 261768640, fax: +40 261-768776, persoana de contact: Ovidiu Lazarescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aeroportul satu Mare, sos. Satu mare - Zalau, km 9, 5 jud. Satu Mare, Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Drum tehnologic la Aeroportul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui drum tehnologic in lungime de 280 m
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 RON. Modul de constituire al garantiei pentru participare: Garantia de poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza Modelul indicat in capitolul de Formulare. Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original; ? Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante RO45 RNCB 0221 0430 4549 0001, deschis la B.C.R. Satu Mare. ? Depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. ? Orice alta forma de garantie, in conformitate cu art.86(4) din HG 925/2006. Este de preferat ca scrisorile de garantie bancara sa fie eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. Cerinta obligatorie: In acest sens ofertantul va completa: Formularul ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul constituirii garantiei de participare in valuta, echivalarea in lei se va face conform cursului BNR valabil cu 3 zle lucratoare inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Constituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34 / 2006Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaFormular 12A- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Formular 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Stabilirea calitatii de participant la procedura a ofertantuluiPrezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Respectarea cerintelor privind concurenta, cuprinse in Ordinul 314 / 2010Prezentare ?Certificat de participare cu oferta independenta?Formularul din anexa Ordinului 314 / 2010-Respectarea cerintelor privind conflictul de interese, cuprinse in Ordinul 170 / 2012Prezentare ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Lista persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea: Fechete Nicolae - director generalMicu Alina - contabil sefRus Raluca - consilier juridicLazarescu Ovidiu - responsabil achizitii publice-Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si la bugetele localePrezentare certificate fiscale emise de organismele competenteFormulare tip emise de ANAF-DGFP si directiile de finante publice locale.Cerinta: ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care sa se dovedeasca ca si-a platit taxele, impozitele si contributiile, documente traduse si legalizate.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni este permisa in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice romane: Prezentare certificat constatator emis de Registrul ComertuluiCertificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii oferteiPersoane juridice straine: Prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni este permisa in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri (globala)pe ultimii 3 ani. Nivel minim 300000 RON. Echivalentul in valuta conform cursului mediu publicat de BNR. Prezentare bilanturi contabile pe anii 2009, 2010, 2011 - numai contul de profit si pierdere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara. Prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Cerinta obligatorie: minim 1 lucrare cu caracter similar si valoare de minim 150000 RON, pentru care se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara, descriere in Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII
Termen de garantie
15
Descriere: Termenul de garantie acordat lucrarii, descriere in Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer