Achizitie publica - Drumuri de exploatare agricola in comuna Strejesti, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 332714
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332714/31.07.2012
Denumire contract: Drumuri de exploatare agricola in comuna Strejesti, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STREJESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4867685, Adresa: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Telefon: 0249 472006, Fax: 0249 472006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STREJESTI, JUDETUL OLT, Strejesti, Romania, cod postal: 237440, telefon: +40 249472006, fax: +40 249472005, persoana de contact: Primaria Comunei Strejesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Strejesti - OLT.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Drumuri de exploatare agricola in comuna Strejesti, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare drumuri de exploatare agricola in comuna Strejesti, judetul Olt - in lungime de 6, 552 km, conform caietului de sarcini anexat. Valoarea estimata fara TVA: 3 883 854 lei (aceasta valoare reprezinta valoarea fara suplimentare potrivit art. 122 lit. j).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 149, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 77000 RONPerioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Contul IBAN al autoritatii contractante este: RO58TREZ5065006XXX002174 deschis la Trezoreria Slatina - judetul Olt (CIF 4867685).In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractuluiModalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic (obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz).- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.- Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar - Vizantie Constantin; viceprimar ? Daviduica Ion, secretar ? Neacsu Sorin; Consilieri locali: Cojocaru Constantin; Zidaru Adrian; Mitran Lucian; Fera Tudor; Speriatu Constantin; Mihai Cristian; Popescu Dumitru; Popescu Constantin; Medintu Nonis; Mitroi Gheorghe; Mihai Costel; Gherghinaru Nicolae - obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz); Formularul 4 ? informatiile generale despre ofertant; Formularul 5 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura. Dupa caz, Formularul 2 se va depune si de tertul sustinator, numai pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii.Cash flow pentru minim 4 luni de derulare a contractului conform graficului de executie se ca calcula dupa formula: 3.883.855/10 x 4., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (drumuri) pe ultimii trei ani va fi de minimum 7764000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 luni* a prestat in cadrul unui contract servicii de proiectare (PT + DE) de drumuri (terasamente, strat de fundatie, strat de baza, strat de uzura ? mixturi asfaltice) in valoare de minimum 57000 lei, fara TVA;
- Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (terasamente, strat de fundatie, strat de baza, strat de uzura ? mixturi asfaltice) in valoare de minimum 3800000 lei, fara TVA.* pana la data limita de depunere a ofertelor, Continuare sectiunea anterioara: Experienta similara pentru ofertantii care au executat in cadrul unui contract proiectare si executie: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a proiectat (PT + DE) drumuri (terasamente, strat de fundatie, strat de baza, strat de uzura ? mixturi asfaltice)si executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri(terasamente, strat de fundatie, strat de baza, strat de uzura ? mixturi asfaltice)in valoare de minimum 3857000 lei, fara TVA.* pana la data limita de depunere a ofertelor, Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, incarcator frontal, autogreder, cilindru compactor terasamente, cilindru compactor cu rulouri, repartizator finisor de mixturi asfaltice, excavator, autobasculante, autocisterna, instalatie de preparat mixturi asfaltice cu raportvalabil de inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabila., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal considerat necesar in executia contractului : Informatii privind capacitatea profesionala (servicii): Personal tehnic de specialitate: inginer proiectant de drumuri.Studii si aptitudini solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrari;experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul studiilor solicitate (ing. CFDP); implicarea in cel putin 1 proiect similar (proiectare drumuri - cel putin terasamente, strat de fundatie, strat de baza si strat de uzura)., Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)A. Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri drumuri, dintre care unul va fi desemnat sef de santier, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul CFDP (drumuri) si cu implicare in cel putin 1 proiecte similar (executie drumuri - cel putin terasamente, strat de fundatie, strat de baza si strat de uzura);
-inginer de calitate cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul studiilor solicitate (ing. CFDP);
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri.Studii solicitate: studii superioare de specialitate conform obiectului contractului de lucrari.B. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati, Informatii privind subcontractantii, cu specializarea acestora . In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:09