Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Drumuri de exploatatie agricola in comuna Bradesti judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 335469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)
Numar invitatie: 335469/18.09.2012
Denumire contract: Drumuri de exploatatie agricola in comuna Bradesti judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)Cod fiscal: 4553747, Adresa: Comuna bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Bradesti, Telefon: 0251444206, Fax: 0251444091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Bradesti, Romania, cod postal: 207105, telefon: +40 0251444206, fax: +40 0251444091, persoana de contact: Enache Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bradesti, str. Mihai viteazul nr. 3, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Drumuri de exploatatie agricola in comuna Bradesti judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea este amplasata in comuna Bradesti din judetul Dolj, situata la 20km de municipiul Craiova, capitala judetului, pe drumul european E 70 (DN6).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 937, 635 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 78.752 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO18TREZ29421180250XXXXX deschis la Trezoreria operativa FiliasiNota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.717 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personalul cu functii de decizie cu privire la organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Racareanu Ion - Primar, 2.Enache Carmen - Viceprimar, 3. Harosa Doina - Contabil; Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante conform Ordin nr. 170/2012 al presedintelui ANRMAP: 1Ciocan Georgeta - Secretar; 2.Tuta Mihai ? Consilier comisie buget; 3.Iofa Nicolae ? Consilier comisie buget; 4.Fagel Ion ? Consilier comisie buget.5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC, sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) dupa caz.Daca un grup de op ec dep of com, aceasta cerinta treb indep de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor doc va cond la resp of ca fiind inacceptabila., Preza fisei de infori gen si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 7.800.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indic finan ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiDeclaratie pe proprie raspundere privindcalculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.500.000 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie este de 10 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in originalNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conf cu prev art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Pers care asig sust fin nu treb sa se afle in sit care det excl din proced de atrib conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Exp similaraExp similara pt exec minim o lucrare avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in val min de 3.800.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pt echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Pt servicii: Exp similara pt proiectare minim o lucrare de proiectare constr/modernizare drumuri in val minima de 64.000 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in val min de 3.900.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate)., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp simil se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, executia lucrarilor respective.-Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;Daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: - Autobasculante- Autogreder- Buldoexcavator- Cilindru compactor terasamente- Laborator incercari grad II pt materialele principale de constructie- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz sau angaj de punere la dispozitie- acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz sau angaj de punere la dispozitie-statie de betoane raport inspectie tehnica-statie de preparare a mixturilor asfaltice raport inspectie tehnicaNivel min pt proiectareOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala, soft devize, soft proiectare drumuri, echip editare)., Continuare cerinta 2Decl pe propria raspundere ca dot decl in Form 5 si 5A nu vor fi angajate la alte lucrari. In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;
-in cazul laboratorului copie conforma a contr de prest sevicii, daca este cazul, si copie autoriz de functionare;
-in cazul balastierei si carierei angajament de punere la dispozitie-in cazul statiilor de betoane si mixturi asfaltice copie conf a angajament de punere la dispozitie, daca este cazul si rapoartele de inspectieNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
- 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
-- 1 responsabil cu managementul mediului ;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile drumuri si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire);Nivel minim pentru proiectare: -1 inginer cu studii de inginerie CFDP si o experienta de minim 5 ani- verificator tehnic atestat domeniul drumuri, Continuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.? Angajament de participare? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.? -cv-urile personalului deconducere si de specialitate in original semnate si datateNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezu Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurserlor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulteindeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelorNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelorNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: : Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 60 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Punctaj maxim: 60.00
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
Garantia acordata lucrarilor (luni)
20
Descriere: Descriere : Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub careoferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer