Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC


Detaliu pentru invitatia numarul 330942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 330942/03.07.2012
Denumire contract: DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: CSABA ABRAHAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiul Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 5.000, 00 lei-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zileDe la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA., conform art. 90 din HG nr.925/2006. conform art. 90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentDocumentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditReferent de specialitate - Pascarel GambetaNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta DeclaratieNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.c)Din respectivele certificate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.d) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3.Obiectul contractului, anume reparatii drumuri, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat de organul competent. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru perioada derularii contractului.Nota: - Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Suma cash flaw si perioada: 45.833, 00 leipentru o perioada de 2 luni., media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani - minim 500.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personaldeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, inclusiv Curriculum vitae.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor (sef punct de lucru), inclusiv Curriculum vitae.1. informatii referitoare la responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.informatii referitoare la responsabil tehnic cu executia de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre candidat/ofertant, - inginer constructii drumuri, Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 aniSe considera contract similar: - lucrari de executie/modernizare/reparatii de strazi. Se va prezenta cel putin un contract similar in valoare de min. 250.000, 00 lei sau un numar maxim de 2 contracte similare a caror valoare cumulata este de min 250.000, 00 lei., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putinurmatoarele utilaje(ofertantul poate prezenta si un angajament depunere la dispozitie pt utilajele respective): -autogreder .-compactor - peste 12 t .-autobasculanta .-excavator-incarcator frontal peste 3 m3Nota: Ofertantul poate sa prezinta orce document prin care dovedeste ca dispune de utilajele respectiv (contractul de vanzare cumparare si factura fiscala, contract de inchiriere, angajament de depunere la dispozitie etc.) Se accepta orce documente prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje2. Declaratia pe propria raspundere prin care se va specifica starea tehnica a utilajelor si echipementelor;, Personalul trebuie sa prezinte urmatoarele acte: Responsabilul cu controlul technic de calitate in constructii: , Personalul trebuie sa prezinte urmatoarele acte: Responsabilul technic cu executia: , Personalul trebuie sa prezinte urmatoarele acte: Inginer sau subinginer specializat in domeniul constructii drumuri: , Personalul trebuie sa prezinte urmatoarele acte: Responsabil pentru executia lucrarilor(sef punct de lucru) Certificatul ISO 9001, Certificatul ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer