Achizitie publica - DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
Detaliu pentru invitatia numarul 343130
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343130/26.02.2013
Denumire contract: DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Pascarel Gambeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DRUMURI SI ALTE SUPRAFETE PIETRUITE IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de intretinere a strazilor pietruite la care se face referire consta in: Scarificarea, reprofilarea si cilindrarea pietruirilor existente cu sau fara adaos de materiale pietroase;Astuparea gropilor;Intretinerea santurilor, rigolelor, decolmatarea lor, asigurarea pantelor longitudinale pentru scurgerea apelor;Desfundarea si curatirea sectiunii podetelor si a camerelor de cadere;Executarea de podete pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor din zona drumului;Taierea acostamentelor;Reparatii de pavaje din calupuri degradate, distruse cu calupuri noi si dislocate, denivelate cu calupuri refolosite.Valoarea estimata initiala a contractului ce face obiectul procedurii: 201.613 leiValoarea estimata totala (cuprinzand valoarea estimata initiala si valoarea lucrarilor similare: 241.936 lei (201.613 lei + 40.323 lei)Valoarea suplimentarilor: intervalul: intre 0, 00 si 40.323 lei leiPentru achizitionarea de lucrari suplimentare se vor utiliza prevederile art. 122, lit.j) din OUG nr 34/2006.Nu va avea loc nici o prelungire, ci doar exista posibilitatea de a se va atribui un nou contract prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.Valoarea estimata fara TVA: intre 201.613 si 241.936 RONOptiuni: Lucrari similare ulterioare in valoare de 40323 lei
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 613 - 241, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.000 lei;pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertei-orice oferta cu perioada de valabilitate mai mica se respingemodul de constituire: -prin virament bancar RO44TREZ3515006XXX002142sau printr-un instrument de garantare emis in de o societate bancara ori de o societate de asigurari, original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii gar de parte trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar de parte in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, conform prevederilor art. 278 1lit.a) din OUG nr. 34/2006, anume: se va retine :2.016, 13 lei
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin.(2)?(4)(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG nr.925/2006.*
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosViceprimar- Antal AttilaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditReferent de specialitate ? Pascarel GambetaConsilieri localiBokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar:
- Se considera contract similar lucrari de executie, modernizare, reparatii de strazi
Lista va cuprinde doar lucrari similare:
cel putin un contract similar cu o valoare de min.: 200.000 lei
Se va prezenta: Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Nota:
a). Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012;
b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus
c). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010; 2011 ; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008 1 ? = 3, 6827 RON
Anul 2009 1 ? = 4, 2373 RON
Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Anul 2011 1 ? = 4, 2379 RON
Anul 20121? = 4, 4560 RON
Pentru experienta similara se ia in calcul si anul in curs pana la data limita de depunere a ofertelor., declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putinurmatoarele utilaje:
- autogreder- compactor- excavator- incarcator frontal- autobasculantaNota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)saub) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere.
CV- uri semnate in original;
diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor (sef punct de lucru).
- CV- uri semnate in original;
diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, Informatii referitoare la responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii de care dispune ofertantul.
CV- uri semnate in original;
diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului
decizia de numire, Informatii referitoare la responsabil tehnic cu executia de care dispune ofertantul.CV- uri semnate in original;diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului in sistemul de management al calitatii in constructii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte state, in sistemul de management de mediu: Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte statePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 10:48