Achizitie publica - DRUMURI SI PLATFORME INTERIOARE IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Detaliu pentru invitatia numarul 340990
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340990/14.12.2012
Denumire contract: DRUMURI SI PLATFORME INTERIOARE IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P, -, Romania, cod postal: -, telefon: +40 237213155, fax: +40 237213155, persoana de contact: Mr. Nicusor DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DRUMURI SI PLATFORME INTERIOARE IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DRUMURI SI PLATFORME INTERIOARE IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC - intocmire documentatie tehnica cu detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmire documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii contractului lucrari?- pozitia de plan 2008.4.1211 Campulung MoldovenescValoarea estimata a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul contractului de lucrari, in functie de care se vor evalua ofertele, este de 394.838, 71 lei.Valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari, servicii de proiectare si servicii de asistenta tehnica care sunt similare celor achizitionate prin prezenta procedura conform art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 este de 3.870, 97 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de :7.000, 00 lei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006.Suma reprezentand garantia pentru participare, in cazul in care aceasta se constituie prin virament bancar, se poate vira in contul Unitatii Militare 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297711.Dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante va fi depusa in original la sediul U.M. 02542 Focsani, Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul procedurii online, data deschiderii ofertelor coincide cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul, la constituirea garantiei de participare, se va prevala de Legea 346/2004 va prezenta declaratia IMM.Dovada constituirii garantiei de participare si declaratia IMM (dupa caz), se vor depune obligatoriu si in SEAP, in copie scanata dupa original, conform HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date vor fi respinse la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 dezile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 2781 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 3.948, 39 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara dateilimita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89 alin. (2)H.G.R. 925/2006 si seconstituie in oricare din formele de la art. 90 alin (1)-(3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul castigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibilla dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.R. nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu700.000, 00lei, respectiv 152.808, 40 euro.Se vor prezenta urmatoarele Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1.1Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani care trebuie sa aiba pragurile minime valorice de la pct. 1(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala), copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata - a se vedea Formularul B2;, 1.2 Prezentarea oricarui alt document prin care operatorul economic face dovada ca indeplineste cerinta de calificare referitoare la: I. Cifra de afaceri (bilant contabil, extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanta al firmei, raport al cenzorilor, etc.), copie scanata dupa original.In cazul in care operatorul economic face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., II. Asigurarea de risc a proiectantului.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractului de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata pentru realizarea proiectului tehnic, iar perioada asigurata fiind pana la 30.06.2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similara Cerinta nr. 1a) Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a unui contract care sa aiba cel putin valoarea de 350.000, 00 lei fara T.V.A, respectiv 76.404, 20 euro, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de drumuri - Formularul B3;b) Prestarea, in ultimii 3 ani a minim unui contract care sa aiba cel putin valoarea de 6.000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 1.309, 79 euro, care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare ? (Formularul B3).Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelorLUCRARI SI SERVICII executate/prestate in ultimii 5 ani, respectiv 3 ani, (Formularul B1), pentru cele mai importante lucrari si servicii care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 1 ContinuareDin aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerinta nr. 1 la care vor anexa urmatoarele documentele: -Formularul de experienta similara ? formularul B3;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate sau angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2 Continuare2.2 Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele responsabile pentru realizarea lucrarilor care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: 2.2.1 Personal angajat sau prin colaborare pentru executie: a) - minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri?;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. ;
- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate sau angajamentul de participare din partea acestuia.- copia certificatului de atestare eliberat de MDLPL ca Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri?, Cerinta nr. 2 Continuareb) - minim 5 lucratori cu calificare de asfaltatorPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia diplomelor de studii;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament. Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ? lucrari de drumurisi servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: 2.1Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ?lucrari de drumuri si servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in cadrul prezentei invitatii de participare la sectiunea DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 08:56