Achizitie publica - DS BIHOR - Lucrari de Corectarea Torentilor Meziad
Detaliu pentru invitatia numarul 337118
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 337118/10.10.2012
Denumire contract: DS BIHOR - Lucrari de Corectarea Torentilor Meziad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DS BIHOR - Lucrari de Corectarea Torentilor Meziad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Corectarea Torentilor Meziad, O.S.Beius
II.1.6) CPV: 45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 792, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.841, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garan?iei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat, in orice situatie , autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4.572, 05 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARERomana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe
Garantie de buna executie
Cuantumul :5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: .Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor. -Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Ielita Alamaie, Adrian Musuroi, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Ilie Dobre, Jean Visan, Adrian Florescu, Zoltan Szijjarto, Cosmin Mangra, Liviu Judea, Gheorghe Roman, membrii CA: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: -cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliv) atestat conform O.M. nr. 718/2011 pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sauexecuta lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvice sau echivalent, domeniul executie, grupa de lucrari b
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.188.000, 00 leiDocumente obligatorii: 1. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informatii general.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerintanr. 7 Ofertantul va prezenta certificatul de autorizare pentru laborator de grad mimim II propriu. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract, pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare al acestuia., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte minim un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 554.000, 00 lei.Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., Cerinta nr. 2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Necesar minim;.1Motocompresor aer mobil joasa presiune4.0-5.9mc/min;2 Ciocan pneumatic8-15kg;3 Buldozer pe senile 81-180CP;4Betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic101.250L;5Betoniera cu amestec fortat actionata electric 101-250L;6Vibrator de interior pentru beton actionat electric0.9-1.5 KW;7Vibrator universal cu motor termic 2.9-4 CP;8Compactor staticautopropulsat cu rulouri [valturi], R8-14, de 14 TF;9Malaxor mecanic de safalt 300-1000L; 10Masina automata de taiat si indret.ot. beton actionat electric D=3-20mm;11Stanta electrica de taiat otel-beton , Diam.pina la 40mm;12Masina de fasonat otel-beton Diam.pina la 40mm , 2.2KW;13Motopompa 9-16 CP;14Autocisterna cu dispozitiv de stropit cu M.A.J. 5-8T; 15Troliu electric 3, 1-5TF;16Macara pe pneuri pina la 9TF; 17Maca17Macara pe pneuri 10-14.9TF;18Incarcator frontal pe pneuri pina la 2, 6-3, 9T., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Documente obligatorii: Se va prezenta CV-ul /declaratia persoanelor care sunt atestate CQ., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiDocumente obligatorii: i.Se va prezenta completat formularul Declara?ie privind personalul implicat in derularea contraculuiii.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santieriii.CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractuluiiv.Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)v.Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data deschiderii ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare), Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDocumente obligatorii: Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorCerinta obligatorie: i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ii)Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006iii) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?. Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalenta., Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent.Nota: Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 14001 sau echivalenta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara1. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim de 95 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 95 puncte x pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat.
Timpul de mobilizare a executantului [ore]
5
Descriere: Timpul de mobilizare a executantului ; durata de timpexprimata in ore , de la data transmiterii ordinului de incepere pina la inceperea lucrarilor.Pentru Timpul de mobilizare cel mai mic se acorda punctajul maxim de 5 puncte .Pentru ceilalti timpi de mobilizare ofertati punctajul se calculeaza dupa formula;5 puncte X Timpul de mobilizare cel mai mic/timpul de mobilizare ofertat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 13:24