Achizitie publica - Dulapuri si alte piese de mobilier
Detaliu pentru invitatia numarul 332352
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332352/25.07.2012
Denumire contract: Dulapuri si alte piese de mobilier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401294, fax: +40 264594831, persoana de contact: Vlad Ciorca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca str.C. Daicoviciu nr. 15 sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dulapuri si alte piese de mobilier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de : Dulapuri cu doua usi pentru haine, dulapuri suprapuse cu doua usi pentru haine, birouri pentru calculator, etajere, mese cu picioare metalice, cuiere cu agatatori pentru haine
II.1.6) CPV: 39122100-4 - Dulapuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 919.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. partic. 4298.39 lei (pt. ofert. care se incad. la Legea 346/2004- IMM se vor prezenta si docum. justif.in acest sens)- Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din garant.de partic. suma de 2149.19 lei - Per. de valab. a gar. de partic. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valabil. a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor). - Dovada constit. gar. de partic. poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). - Forme de constituire a gar. de partic. acceptate: ordin de plata in contul RO11TREZ2165005XXX006888, depunere in numerar la casieria UTC-N, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006), in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire; - Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau de la semnarea contractului - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garant. de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.- Forma de constituire a garant. de particip. care va fi acceptata (conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006)a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire.Nota: Garant. trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garant. se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Cont garantii : RO11TREZ2165005XXX006888 deschis la TrezoreriaCluj.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa Formular 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 2Se va completa Formular 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3Se va completa Formular 6 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Prof. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, D.G.A. Ec. Cornel Muresan, Sef S.I.C.A. Ing. Ioan Matei, Sef. Serv. Social Ing. Adrian Bodea;Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 4Se va completa Formular 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Cerinta nr. 1aSe va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizataCerinta nr. 1bPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular 7 - Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul 7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, Se vor prezentamostre pentru PAL pentru ca beneficiarul sa opteze pentru nuanta dorita.Mostrele se vor prezenta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, factorii de evaluare nu pot fi stabiliti si apreciati in functie de caracteristicile tehnice ale mostrelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 08:45