Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Duze/crepine din polipropilena pentru instalatiile de filtrare a apei


Detaliu pentru invitatia numarul 341664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 341664/10.01.2013
Denumire contract: Duze/crepine din polipropilena pentru instalatiile de filtrare a apei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Duze/crepine din polipropilena pentru instalatiile de filtrare a apei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Duzele/crepinele din polipropilena sunt utilizate pentru retinerea materialelor filtrante granulare (nisip cuartos)cu diverse granulatii si impiedicarea trecerii acestora in afara filtrelor, la Statia de tratare a apei din localitatea Gilau, jud. Cluj.Duzele/crepinele din polipropilena se vor monta pe conductele de distributie si pe conductele colectoare a apei din interiorul filtrelor.
II.1.6) CPV: 19732000-6 - Polipropilena (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip. este de 3200 lei. Garant. de particip. poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data a publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilit. a garant. pt. particip. va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garant. de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conf. prevederii art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. In cazul in care se opteaza modalitatea de constituire prin: a) virament bancar sau ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conform. cu Formularul nr. 12.IMM-urile benef. de reducere cu 50% din cuantumul garant.de particip., cu conditia demonstr.ca se incadreaza in categ. intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.11.In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite de garant. de particip. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garant. de particip. se face dupa semnarea contractului, dar nu maitarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.4;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.5;
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.6, pentru ofertant;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formularul nr.7.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cf. Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Nemtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Adrian Budisan;
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a) Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 - informatii generale despre ofertant din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale in ultimi 3 ani.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul prez. Form. nr. 9 -Lista princip. livr. de prod. sim. in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livr., benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit. contract. sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise de client.Acestea vor contine urmat. informatii fara a se limita la acestea: a)denum. benefic., denum. prod. livrate si cantit.b)modul de indepl. a oblig. contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;c)daca pe parcursul furniz. prod. au fost inreg.: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespect.caract.tehnice, Ofertantul va prezenta mostre pentru cele 3 tipuri de duze/crepine ofertate. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ISO 9001 corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer