Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament de automatizare de biblioteca pentru sistemul SoftLink Liberty 3


Detaliu pentru invitatia numarul 353724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 353724/16.09.2013
Denumire contract: Echipament de automatizare de biblioteca pentru sistemul SoftLink Liberty 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213180724, Fax: +40 0213180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180736, fax: +40 0213180736, persoana de contact: Serviciul Intern specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectorat U.M.F. "Carol Davila" Str. Dionisie Lupu nr.37, sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de automatizare de biblioteca pentru sistemul SoftLink Liberty 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament de automatizare de biblioteca pentru sistemul SoftLink Liberty 3
II.1.6) CPV: 30238000-6 - Echipament de automatizare pentru biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 278.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3900 ron. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5. -Sunt acceptate si alte documente legale de decontare - conf. art.86 din HG 925. -Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. -Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910. Data de referinta pentru conversia leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor. ? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si 278(1) din OUG 34/2006.Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. In cazul in care furniz.nu constit.gar.de buna exec. cf.legii, contr.este reziliat de drept. Modul de constituire: cf.preved.art.90 din HG 925/2006 - Sunt acceptate si alte documente legale de decont., care asigura incasarea gar., respectiv chitanta elib.de Casieria U.M.F. ?Carol Davila? IMM-urile pot achita 1/2 din val.gar., in cf.cu Legea Nr.346/2004.Pt.a beneficia de aceasta facilitate ofert.trebuie sa dep.doc.justific.care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categ.IMM-urilor. Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. - Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document. Cerinta nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. - Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol. - Tertul sustinator, daca este cazul, trebuie sa prezinte o declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului B Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original sau copie ?conform cu originalul?. - Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datori scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei ? in original sau copie ?conform cu originalul? - Fiecare asociat, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente. - Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si bugetul local. - Se accepta ofertanti care se incadreaza in situatia prevazuta la art.9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011; Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertanul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.46 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 13. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform art. 1 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 11; Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12 - Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector - Acad.Ioanel Sinescu, Prorector ? Prof.Univ.Dr. Ion Gigel Fulga, Prorector ? Prof.Univ. Dr. Ecaterina Ionescu, Prorector ? Prof.Univ.Dr. Ruxandra Ionescu, Prorector ? Prof.Univ.Dr. Dragos Vinereanu, Prorector ? Conf.Univ.Dr. Carstoiu Catalin, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec. Mihaela Calin, Jurist Raluca Gavrila, Jurist Adina Ion, Director Biblioteca ? Monica Mocanu, Serviciul Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu- Adm.Fin. Eugenia Mihai, Adm. Fin. Dinu Magdalena, Adm.Fin. Bogdan Vintilescu, Adm. Fin. Ialomiteanu Ionut, Adm. Fin.Sabou Cristian, Adm. Fin Poenaru Veronica Cerinta 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza. Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de catre autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Fisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea formularului 7 Persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1 si d si art 69 1din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita completarea si prezentarea formularului 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer