Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament de control al parcarilor


Detaliu pentru invitatia numarul 342394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL PENTRU ADMINISTRAREA PARCARILOR
Numar invitatie: 342394/05.02.2013
Denumire contract: Echipament de control al parcarilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL PENTRU ADMINISTRAREA PARCARILORCod fiscal: RO24854825, Adresa: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-402290, Fax: 0264-402290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MOTILOR NR.7, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +4 0725346095, fax: +40 264-402290, persoana de contact: IOANA TANTAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cluj Napoca str. Motilor 1-3 Sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de control al parcarilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Parking-ul suprateran str. Fabricii nr.4- str. Fabricii de Zahar nr.5 din municipiul Cluj-Napoca, trebuie sa functioneze in conditii optime si totodata sa se asigure controlul automat almasinilor care apartin abonatilor.S-a analizat posibilitatea amplasarii unor echipamente performante care sa permita gestionarea accesului auto si sa ofere informatii statistice referitoare la gradul de ocupare al parcarilor. Aceste echipamente ar asigura un control strict al accesului in parcari, eficienta economica, fiabilitate si usurinta in utilizare.
II.1.6) CPV: 34926000-4 - Echipament de control al parcarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da-1909, 6leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi irevocabila.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pt perioada prev. in documentatia de atribuire.-depunere in numerarin lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 18.01.2013, 1 euro = 4.34 lei.
Garantie de buna executie
a) garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de produse fara TVA.b) modul de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C2).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este director Florin Bugnar; Bordea Eugen, Tantau Ioana, Postolache Lavinia, Fodor Alina) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul S;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular C;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul M) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de serviciise confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;1.Ofertantul va prezenta ca si experienta similara contracte de furnizare produse, conformcelor prevazute in caietul de sarcini, indeplinite in ultimii 3 ani in suma cumulata de minim 95480 lei fara tva. Valoarea solicitata va fi constituita din suma a maxim 3 contracte realizate in conditiile descrise mai sus. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii si a calitatii mediului pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001 si 14001(din care sa reiasa domeniile certificate ? cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri) valabil la data deschiderii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer