Achizitie publica - Echipament de intretinere documente
Detaliu pentru invitatia numarul 332256
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332256/24.07.2012
Denumire contract: Echipament de intretinere documente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA - RECTORAT, P-ta Victoriei nr.2, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de intretinere documente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamentul de intretinere documente propus, trebuie sa asigure beneficiarului: 1.eliminarea prafului depus pe materialul arhivat (suprafata exterioara a documentelor, cartilor, revistelor), fara a exista pericolul degradarii acestuia, prelungindu-i astfel viata;2.curatirea si protejarea cartilor si totodata protejarea sanatatii personalului ce lucreaza in contact cu ele (in timpul operatiunii de desprafuire trebuind sa fie evitata contaminarea mediului cu particulele de praf si agentii patogeni de pe carti);
II.1.6) CPV: 39155100-4 - Echipament de biblioteca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 952.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de 2499 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract, conform art.90, alin.(1)din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile - anexa 10a2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile - anexa 10b3. Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata4.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. -conf. formular6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.-conf. formularprof.univ.dr.ing. VIOREL-AUREL SERBAN ? RECTORprof.dr.ing. DANIEL DAN ? PRORECTORprof.dr.ing. MARIUS OTESTEANU ? PRORECTORprof.dr.ing. CORNELIU DAVIDESCU ? PRORECTORprof.dr.ing. ROMEO RESIGA ? PRORECTORdr.ing. FLORENTIU STAICU ? DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVec. FLORIAN MICLEA ? DIRECTOR FINANCIAR CONTABILing. CRISTIAN TELESCU ? DIRECTOR TEHNICing. DANA SUBA ? SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICEing. MARIA FILIPESCU ? SEF BIROU LUCRARI SI SERVICIIcj. CONSTANTIN ALECSA ? CONSILIER JURIDICing. ERICA OTESTEANU ? DIRECTOR BIBLIOTECAing. MIOARA NEGUTing. CODRUTA SALAJAN 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei, In cazul asocierii se va prezenta acordul de acociere ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 10:33