Achizitie publica - Echipament de intretinere suprafete inierbate
Detaliu pentru invitatia numarul 329892
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329892/20.06.2012
Denumire contract: Echipament de intretinere suprafete inierbate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Sonica Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, localitatea Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de intretinere suprafete inierbate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentului contract de achizitii publice il constituie achizitia unui echipament multifunctional (tractor + tocatoare mecanica)
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Garantia de participare va fi de 2459lei, (1% din valoarea estimata). Modul de constituire al garantiei pentru participare. (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (2) sau prin ordin de plata in contul R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures si confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Cont R.A. Aeroport Transilvania Tg Mures: RO78 RNCB 0188 0349 6527 0001 deschis la BCR Mures, Cod fiscal RO4276000 pentru IMM se va constitui in proportie de 50% din valoare estimata fara TVA(1229, 5 lei); In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma de 2459 lei( 1% din valoarea estimata); perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Declaratii privind eligibilitatea: 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006:3Declaratii privind neincadrearea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, formularul se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf ordin 314/2010 al ANRMAP.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat sa rezulte situatiapbligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabile la data deschiderii plicurilor.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Runcan Petru Stefan - director general, Hang Marioara - director economic, Comisia de licitatii: Sonica Carmen, Hang Marioara, Harfas Ioana, Lorinczi Reka, Bratulescu Mariana. 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident .2. Certificat constator eliberat de ONRC- se va solicita in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 08:51