Achizitie publica - Echipament de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 340827
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340827/10.12.2012
Denumire contract: Echipament de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament de protectie pentru salariatii ACCU
II.1.6) CPV: 35810000-5 - Echipament individual (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 8000 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare va fi postata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor atat in SEAP (scanata) precum si prezentata in original la sediul autoritatii contractante, in cazul in care aceasta a fost constituita printr-un intrument de garantare bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.10) Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire(formular 5).Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Pancu Monica - sef serv.Reasurse Umane3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic 5.6. Sandu Marius - insp sp. comp.prot.muncii7. Gogila Mircea - referent sp.8. Membrii Consiliului General care au aprobat HCGMB nr 66/23.03.2012- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, siCazier judiciar pentru administrator/certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- certificat de participare cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident);(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident);
- Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider - Se va completa Formularul 23 si 14 - imputernicirea liderului de asociatieCfm. ART 186 ALIN 3 si art.190 din OUG34/2006"Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).-- imputernicire pentru semnatarul ofertei - formularul 19- declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - formular 15 Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului/Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte ca unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului este autorizat pentru activitatea de producere si comercializare a produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANPH ca unitate protejata pentru activitatea specifica ce face obiectul contractului, respectiv producere si comercializare(Conf.art.78 din Legea nr.448/2006) pentru persoanele juridice straine, acestea vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofetantul este rezident, in copie legalizata, anexandu-se traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 800.000 lei, pentru echivalenta, se vor lua cursurile medii anuale anuntate de BNR, Bilant contabil inregistrat confor legii, pentru anii 2009-2011. Documentele vor fi depuse in SEAP. neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similar din ultimii trei ani. Se va prezenta minim o recomandare sau alt document afferent listei principalelor livrari de produse care demonstreaza livrarea unor produse similar cu cele care fac obiectul prezentei procedure, in valoare de cel putin 400.000 lei (fara TVA).Documentele se vor depune digital in SEAP. Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Documentele vor fi depuse digital in SEAP.Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului., Buletin de incercari a materialului folosit la confectionarea produselor, emis de un laborator acreditat RENAR sau echivalent. Documentele vor fi depuse digital in SEAP.Neprezentarea acestora duce la dscalificarea ofertantului., prezentarea de mostre de produs, pentru fiecare produs solicitat in caietul de sarcini Fiecare produs va avea eticheta nedetasabila cu marcaj permanent, care sa contina cel putin informatii referitoare la : denumirea producatorului, numar de model, natura fibrelor, marime, pictograme de intretinere marcaj de conformitate CE pe produs, pe eticheta sip e ambalaj, conform HG 115/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Marcajul trebuie sa reziste la spalare. Mostrele se depun la adresa de corespondenta a ACCU, pana la data limita de depunere a ofertelor. Neprezentarea acestora sau depunerea la o alta adresa decat cea precizata duce la descalificarea ofertantului.Mostrelevor fi insotite de fisa tehnica, certificatul de conformitate si calitate, buletine de analiza emise de laboratorul producatorului pentru materiile prime de baza. Mostrele reprezinta cerinta de calificare, ele nu vor fi returnate, ramanand la dosarul achizitiei. Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent.Atestarea acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru producerea si comercializarea echipamentului de protectie. Documentele vor fi depuse in SEAP, digital. Neprezentarea acestora duce la de4scalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descrierea) Pentru cel mai mic pretse acorda maximul de punte, respective, 60 ; b) pentru alt prĂȘt decat cel de la lit.a punctajul se acorda astfel : P = (prĂȘt minim/po) x 60 puncte, unde po = pretul ofertei respective
Termen de garantie
10
Descriere: Cel putin 12 luni, cel mult 24 luni. A) pentru cel mai mare termen de garantie (24 luni) se acorda maximul de puncte, respective 10(nu se puncteaza suplimentar); b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a, dar nu mai mic de 12 luni, punctajul se acorda astfel : T =(termen de garantie minim/to) x 10 puncte, unde to = temenul de garantie din oferta respective.
Termen de livrare
30
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de livrare(15 zile), se acorda maximul de puncte, respectiv, 30; b) pentru alt termen decatcel prevazut la lit.a , dar nu mai mare de 30 zile, punctajul se acorda astfel : T = (termen minim/to)x 30 puncte, unde to = termenul de livrare din oferta respective. NOTA : Termenul de livrare va fi exprimat in zile si nu se admite termen de livrare ?0?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 15:34