Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENT DE PROTECTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 342352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Numar invitatie: 342352/04.02.2013
Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTICod fiscal: 4967072, Adresa: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0212240946/ 47, Fax: +40 0212241800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010761, telefon: +40 0212240946/ 47, fax: +40 0212241800, persoana de contact: MIHAELA NAVODARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI, CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Masti chirurgicale: cantitate minima 2500 buc cantitate maxima 30000 bucLot 2: Bonete: cantitate minima 2500 buc cantitate maxima 30000 bucLot 3: Halat chirurgical steril cu dublura: cantitate minima 800 buc cantitate maxima 10000 bucLot 4: Halat chirurgical steril: cantitate minima 400 buc cantitate maxima 5000 bucLot 5: Halat de unica folosinta: cantitate minima 1000 buc cantitate maxima 12000 bucLot 6: Botosi chirurgicali: cantitate minima 5000 buc cantitate maxima 60000 bucLot 7: Cearceaf pentru salile de operatii: cantitate minima 1500 buc cantitate maxima 18000 buc
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 426, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garan?iei de participareLot 1 - Masti chirurgicale: 120, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 2 -Bonete: 60, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 3 -Halat chirurgical steril cu dublura: 2200, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 4 -Halat chirurgical steril: 1100, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 5 - Halat de unica folosinta: 600, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 6 - Botosi chirurgicali: 120, 00 lei sau echivalent EURO;Lot 7 - Cearceaf pentru salile de operatii: 4320, 00 lei sau echivalent EURO.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.;2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor pecizata in anuntul de participare).3) Modalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar, sau ordin de plata, cont trezorerie RO07TREZ7015041XXX000407, fila CEC, vizat de catre banca.4) Se va depune garantie de participare numai pentru loturile pentru care se depune oferta.5) Sunt aplicabile prevederile art.2781 din OuG nr.34/2006, conform prevederilor acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul): 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original;II. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - originalATENTIE!Tertul sustinator, daca este cazul, va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.III. Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? completarea formularului nr.6 - originalIV. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 ? original;V. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - originalMENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr. STAN VITALIE ? Manager;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. VLAD ELENA ? Consilier juridic;
- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitiiVI. Documente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: 1. Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateI. Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si legii nr. 176/2000 privind dispozitinele medicale.1. Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii valabil la data limita de depunere a ofertelor - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.ATENTIE!Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.II. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv despre administrarea societatii, structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: 1. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord-cadru.2. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine? legalizat3. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul furnizarii de materiale sanitare pe ultimii 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Produsul oferit raspunde la toate cerintele tehnice din caietul de sarcini Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008. (?Sisteme de management al calitatii. Cerinte?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer