Achizitie publica - ECHIPAMENT DE PROTECTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 347299
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347299/24.05.2013
Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CUPRU MINSA ABRUDCod fiscal: RO 11551757, Adresa: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Telefon: +40 258780712, Fax: +40 258780296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, persoana de contact: serviciu achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Cuprumin SA , STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, jud.Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (MINERIT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENT DE PROTECTIE
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 407 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1628 Ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile iar modalitatea de constituire se face in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii ca nefondata a unei contestatii depuse la CNSC, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. c si alin.(2), respectiv prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie din OUG 34/2008 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a ofertantului: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr. 4); 1.3 Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se dpun ofertele; 1.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1.5. Declaratie completata privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6); 1.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 7); 1.7. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in art. 69 ind. 1 si ind. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1. Vasilache Gheorghe Lucian - director general;2.Pavel Nicolae Victor - director general adjunct; 3. Colda Eugen - director economic; 4. David Stefan - inginer sef productie; 5.Taran Lucian - inginer birou achizitii; 6. Stoica Anca - jurist birou achizitii; 7. Plesa Constanta - economist birou achizitii; 8. Negru Gabriel - economist birou achizitii;9. Ciorga Stefan ?inginer birou achizitii.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane; 2.1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Date cu principalele livrari asemanatoare cu obiectul acestui contract in ultimii trei ani (Formular 5)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 10:48