Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECHIPAMENT DE PROTECTIE PENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE DIN CADRUL


Detaliu pentru invitatia numarul 323402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Numar invitatie: 323402/03.04.2012
Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE PENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE DIN CADRUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGESCod fiscal: 7549660, Adresa: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, stefanesti, Telefon: 0744422084, Fax: 0248285740
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248/285740, fax: +40 248/285740, persoana de contact: Uta Monica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENT DE PROTECTIE PENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE DIN CADRUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea echipamentelor individuale, de iarna si vara, pentru protectia personalului de interventie a Serviciului de Ambulanta Arges si a serviciilor de reparatii/ retusuri aferente;
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantumul de 9.010 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, la sediul autoritatii contractante: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES, Pitesti, Str. Ana Aslan nr 1.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din (formular 1)Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii scrise transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.Contul autoritatii contractante: RO 25 TREZ 0465041XXX000341Trezoreria Pitesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant)Cerinta 4: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 691 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Documentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul): 1. Fisa de prezentare (formular 2) ? original, semnat si stampilat;2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? original, semnat si stampilat;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? original, semnat si stampilat;4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.6. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? original, semnat si stampilat;7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? original, semnat si stampilat;8. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? original, semnat si stampilat;Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;9. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8) - original, semnat si stampilat;Mentionam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: MANAGER GENERAL - Dr. Dan Gabriel Popa; DIRECTOR MEDICAL ? Dr. Tudor Ionescu; DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Georgescu Elena; DIRECTOR TEHNIC ? Ing. Florin Marinescu; ASISTENT SEF ? Daniela Cojocaru; CONSILIER JURIDIC ? Liviu Ghica; SEF BIROU ATAP - Ing. Tirlea Emilian Daniel; Membrii in comisia de evaluare : Dr. Tudor Ionescu, Daniela Cojocaru, Monica Uta Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Modalitatea de indeplinire: Documentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul): 10. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada unei Medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 212.600 lei.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asocierea trebuie sa prezinte mostre din fiecare produs in parte solicitat;Mostrele vor fi prezentate pentru fiecare produs in parte; Mostrele prezentate de catre operatorul economic a carei oferta a fost declarata castigatoare se vor pastra cu titlu gratuit la sediul autoritatii contractante si vor constitui modele de referinta in functie de care se va verifica calitatea produselor livrate.Restul mostrelor vor fi inapoiate ofertantilor, in urma unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2: Ofertantul/ asocierea trebuie sa faca dovada unei experiente similare in obiectul achizitiei, demonstrabil prin contrat/ contracte in valoare de minim 212.600 lei;Modalitatea de indeplinire: 12. Lista principalelor livrari de echipamente de protectie continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular 10) ? original, semnat si stampilat;Documentul va fi prezentat atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul) Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii;Modalitatea de indeplinire: 13. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai mic pret se acorda maximum de puncte, respectiv 60;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : P = (pret minim/po) X60 puncte, unde po este pretul ofertei respective
Termen de livrare
40
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de livrare (15 zile sau mai mic) se acorda maximum de puncte, respectiv 40 pct; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) , dar nu mai mare de 30 zile, punctajul se acorda astfel: T = (termen minim/to) X 40 puncte, unde to este termenul de livrare din oferta respectiva; NOTA: Termenul de livrare va fi exprimat in zile; nu se admite termen de livrare ?0?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer