Achizitie publica - Echipament de racire ?i ventilare tip chiller pentru Biblioteca V.A. Urechia: furnizare, proeictare ?i montaj/demontaj
Detaliu pentru invitatia numarul 350618
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350618/17.07.2013
Denumire contract: Echipament de racire ?i ventilare tip chiller pentru Biblioteca V.A. Urechia: furnizare, proeictare ?i montaj/demontaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca "V.A. Urechia"Cod fiscal: 3553285, Adresa: Str. Mihai Bravu, Nr. 16, Galati, Telefon: 0236-411037, Fax: 0236-311060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Bravu, Nr. 16, Galati, Romania, cod postal: 800208, telefon: +40 236411037, fax: +40 236-311060, persoana de contact: Geta Eftimie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, str. Mihai Bravu nr. 16 sala Bilionet, etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament de racire ?i ventilare tip chiller pentru Biblioteca V.A. Urechia: furnizare, proeictare ?i montaj/demontaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va furniza un «Echipament de racire ?i ventilare tip chiller pentru Biblioteca V.A. Urechia: furnizare, proiectare ?i motanj/demontaj?, in conformitate cu cerintele prevazute in Caietul de Sarcini pentru a asigura func?ia de racire a spa?iilor intregului ansamblu de cladiri al Bibliotecii. Acesta se va monta in exteriorul cladirii, dupa demontarea celui existent. Fazele executarii contractului sunt proiectarea, furnizarea echipamentului, demontajul celui existent, montajul echipamentului furnizat prin contract.La intocmirea ofertei se va avea in vedere ca sediul central al Bibliotecii ?V.A. Urechia? din Gala?i, str. Mihai Bravu nr. 16 este inregistrat de Ministerul Culturii ?i Patrimoniului Na?ional in Lista Monumentelor Istorice 2010 ?i are codul LMI: GL-II-m-B-03057.
II.1.6) CPV: 42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare cf art. 43^1alin.2)lit.a) din OUG 34/2006(R) este de 5.960, 00 lei. Per valab 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Forma e prevazuta de art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii;virament bancar in contul Bibliotecii ?V.A.Urechia?, 3553285, RO 38TREZ3065006XXX005525, deschis la Trezoreria Mun Galati; depunerea la casieria unita?ii -numerar, la adresa din anunt, et 2, de luni-vineri, ora 8 ? 16.Garan?ia de participare se returneaza conform art. 88 din HG nr. 925/2006(A). Cursul de schimb la care se va face echivalenta este cursul BNR din data anterioara datei limita stabilita pt depunerea ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa doc de plata sau instr.de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Form 11 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Cf art. 33, alin.(3) din HG nr.925/2006 (A) oferta se respinge daca: - a fost depusa dupa data si ora limita de depunere sau la alta adresa decat cea din anunt de participare.- nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si cu per de valabilitate prevazuta. IMM-urile au 50% pt garant de part cf. art. 16 din Legea 346/2004.Ofertantul va depune Form 12? ?Decl privind incadrarea in categoria IMM?. Copia formularului va fi ata?ata langa Form 11 ? ?Scrisoarea de inaintare?. Pt oferte in asociere, garantia de participare se va constitui in numele asocierii si va mentiona ca acopera solidar toti membrii grupului. Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb rom. AC poate retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare).Modalitate de indeplinire ?i aplicabilitate. Completare Formular 1A din sec?iunea Formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareModalitate de indeplinire ?i aplicabilitate. Completare Formular 1B din sec?iunea Formulare3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire ?i aplicabilitate. Completare Formular 1C4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular 1. Incadrarea in situatiile prevazute de certificat, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (prezentare in original).5. Declaratie privind art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se solicita declaratie pe proprie raspundere - Formular 1D - prezentare in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. La nivelul BVAU Gala?i, acestea sunt: Ilie Zanfir - director/manager general, Eftimie Geta ? director adjunct, responsabil achizi?ii publice, Arfire Constantin ? contabil ?ef, Lefter Maria- Control Financiar Preventiv, Dafinoiu Spiridon ? ?ef serviciu RSUOM, Ciomaga Catalina ? ?ef serviciu APIS, Matei Silvia-Cornelia ? ?ef serviciu Sali de lectura, Nistorencu Cecilia Gra?iela ? bibliotecar responsabil administrativ.6. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?.7. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?; A . Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului de pe langa instan?ateritoriala cu date actualizate la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: a) Ofertantul desfa?oara activita?i similare cu cele care fac obiectul prezentei achizi?ii. b) Informa?iile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor2. Autorizatie ANRE tip B, conform Ordinului nr. 23/17.04.2013 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Daca autorizatia expira in perioada de livrare, instalare si punere in functiune a produsului ce face obiectul prezentei proceduri, trebuie reinnoita.: a. Autorizatia ANRE tip B, conform Ordinului nr. 23/17.04.2013, va fi prezentata in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . b. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesta autorizatie pentru partea din contract pe care o realizeaza. c. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva. d. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator ec. ofertant, din considerentul ca acest gen de atestare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.B . Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCerinta nr.1 Cifra de afaceri globala declarata din cel mult ultimii 3 ani. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei , pentru 2011 este 4, 2379 lei si pentru 2012 este 4, 4560 lei.Ofertantii din categ IMM beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2)din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Documente edificatoare (bilant contabil/extrase de bilant/alte documente care sa demonstreze situatia economica si financiara) care sa sustina cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, conform art. 185 alin (1), lit.b) si alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similaraDeclaratie + Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, care va contine valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind asocierea (daca este cazul)- Declaratie privind Lista cu asociatii si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze dpdv formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprind un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asociatiei pentru indeplinirii contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asoc/Consortiu pe intreaga durata a contractului., Informa?ii privind subcontractarea (daca este cazul)- Declaratie privind Lista cu subcontractoriii si partea/partile din contract ce urmeaza de a fi indeplinite de acestia. In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.a. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului.b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., ,Informatii privind Standardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalent.a.Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului.b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:38