Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament electronic de mandrinat


Detaliu pentru invitatia numarul 353385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 353385/04.09.2013
Denumire contract: Echipament electronic de mandrinat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Energeticii nr.1, Iernut, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 265471333, fax: +40 265471388, persoana de contact: SPEE Iernut Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iernut, Str.Energeticii nr, 1, Sala de sedinte etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament electronic de mandrinat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 1 bucata de Echipament electronic de mandrinat conform caiet de sarcini nr.58 din 18.04.2013
II.1.6) CPV: 42611000-2 - Masini-unelte cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 800 lei. Pentru echivalenta lei/alta valuta se va tine cont de cursul mediu lei/alta valuta comunicat de BNR in a cincea zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, precizata in invitatia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate depune garantia : RO82 BTRL RONC RT02 0559 5501. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi7% din valoarea faraTVA.Modalitatea de constituire este conf. cu prev. art.90. alin (1) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic nu a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotatare judecatoreasca definitiva pentru participare la activitati ale unei org. Criminale, coruptie, frauda sau spalare de bani.vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.*Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ). Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta - Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract ? Formular 10*Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr.8din sectiunea III - ?Formulare?.*Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - ?Formulare?.Persoane cu functii de decizie din cadrulSNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing.Corin Metea Virgil ; - Director SPEE : ing. Bircea Angela;
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea; inginer sef SPEE Iernut Ocrainiciuc Mihail.Membri comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte comisie;membrii comisiei : Balea Cristina, Suciu Ioan , Detesan Horatiu, Havadi Istvan . Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. *Certificat constatator - Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.Informatiile cuprinse inCertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.*Pentru persoane fizice juridice romane, Autorizatia de functionare - ?Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standarde de asigurarea calitatii - Se va confirma solicitarea calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent de catre organisme acreditate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer