Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament feroviar


Detaliu pentru invitatia numarul 351894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 351894/05.08.2013
Denumire contract: Echipament feroviar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539/133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Lulea Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala C.R.E.I.R. CF Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, camera 56, etaj I, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament feroviar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele care fac obiectul achizitiei, sunt necesare pentru intretinerea tehnica si repararea instalatiilor feroviare de semnalizare, centralizare si bloc (SCB).
II.1.6) CPV: 34940000-8 - Echipament feroviar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare totala in valoarede 1.592lei respectiv pentru: Lotul I ? 800 lei; Lotul II- 720 lei; Lotul III ? 72 lei.Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar ; b)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoarea autoritatii contractante cont nr.RO 33 BITR 0044 1003 8162 RO01 deschis la Banca Italo Romena , Agentia Ion Mihalache , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CF Bucuresti Pentru Scrisoarea de garantie banca se va utiliza modelul indicat in Formularul 4 (Sectiunea III ) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor . Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal ) - Formularul 12 A din Sectiunea III - Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )-Formularul 12B din Sectiunea III- FormulareDeclaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director Regional;Manaila Gavrila- Sef Divizie Tehnica;Mirea Adrian ? Sef Divizie Instalatii;Stan Ioan-Sef Serviciu SCB-Divizia Instalatii;Lapadat Virgil ? Sef Serviciu Tehnico-Economic;Barbu Cristiana-Divizia Instalatii;Radu Liviu ? Contabil Sef Regional;Vasile Tatiana- Sef Serviciu Financiar;Gheorghe Vasilica? SefOficiuJuridic;Epuran Dan- Oficiu Juridic;Paul Lazar Sef Serviciu Comercial;Lospa Liliana- Sef Birou Achizitii Publice;Lulea Constanta - Birou Achizitii PubliceFormularul B2 din Sectiunea III ? FormulareCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formularul B1 din Sectiunea III- FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C si Formularul K din Sectiunea III ? FormulareCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertaCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Certificatul constatator se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , iar informatiile sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Se va solicia ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata daca a prezentat respectivul certificat in copie lizibila conform cu originalul.Autorizatie de Furnizor Feroviar - AFER, pentru produsele supuse procedurii, valabila la data limita dedepunere aofertelor.Nota : Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei AFER daca pe parcursul derularii contractului vaexpira .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicitamedia cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani in valoarede cel putin: 80.000 leipentru Lotul I, 72.000 lei pentru Lotul II; 7.200 lei pentru Lotul III, in functie de informatiile si documentele disponibile.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand: valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima livrareain ultimii 3 ani de la data limita de depunere aofertelor a cel putin unui contract de produse similare a caror valoaresa fie de minim :40.000 lei pentru Lotul I ; 36.000 lei pentru Lotul II ; 3.600 lei pentru Lotul III.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Ofertantul va prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. din care sa reiasa furnizarea de produse., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, Declaratie privind , echipamentele tehnice, necesare pentru indeplinirea in bune conditii a contractului Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer