Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament filtrare ulei turbina


Detaliu pentru invitatia numarul 326822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 326822/16.05.2012
Denumire contract: Echipament filtrare ulei turbina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SNN. SA Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii, Pavilion 0, cam P45, persoana de contact Paul Rosoga, tel. 0241801802, fax 0241236006
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNN. SA Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii, Pavilion 0, cam P45, persoana de contact Paul Rosoga, tel. 0241801802, fax 0241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament filtrare ulei turbina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipament filtrare ulei turbina
II.1.6) CPV: 42913300-2 - Filtre de ulei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 3.000 lei. Garantia de participare se poate constitui si in valuta tarii ofertantului; cursul de schimb folosit la conversie este cursul valabil in data mentionata la cap.IV.4.2.d).Garantia de participate trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin :1. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original; 2. ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, contul RO94RNCB0072049718520001 deschis la BCR sector 1, copie; 3. orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/ 2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1-VI.3.5, dupa caz. Ofertantul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari. Se completeaza Formularul V.1.a.b) Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari. Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa: 1) pentru persoane juridice/fizice romane: ¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depuna oferta¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depuna oferta; 2) pentru persoane juridice / fizice straine: ¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa. Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?. NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original sau copie legalizata.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se completeaza Formularul V.1.c.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006. Se completeaza Formularul V.1.d. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director CNE ? Dr.Ing.Bucur Ionel, Director Economic ? Ec. Olteanu MadalinaComisia de evaluare: Gherlan Dorina, Viorel Gaceu, Stoian Adina, Rosoga Paul 1.? pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluisau2.- pentru persoane juridice /fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in domeniul procedurii: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul: - va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie ?conforma cu originalul?, sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati si pentru prestari de servicii in interiorul obiectivelor cu specific nuclear, conform Ordin CNCAN nr.228/2002, sau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in maxim 30 de zile lucratoare de la data primirii comunicarii deadjudecare, daca este declarat castigator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valorile contractelor, obiectul, perioada de derulare, beneficiari.Se accepta oferantii pentru care, din recomandarile prezentate, rezulta ca au avut contracte cu valoari totale, cumulate, de cel putin 170.000 lei / 40.000 Euro., 2. Certificatul ISO 9001/2008 sau echivalent, 3. Informatii privind subcontractantii, 4. Lista cu personalul propus pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica de punere in functiune.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer