Achizitie publica - ECHIPAMENT ILUMINAT PUBLIC STRADAL
Detaliu pentru invitatia numarul 129632
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Cod de identificare fiscala: 2845680
Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu
Telefon: 0244 367461
Fax: 0244 367402
Denumire invitatie: ECHIPAMENT ILUMINAT PUBLIC STRADAL
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 28825000-1 - Echipament de iluminat stradal (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de produse pentru reabilitare iluminat public stradal: corpuri de iluminat, suporti corp de iluminat, cleme
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 04.04.2008 10:42
Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Cornu, Bdul Eroilor, nr.750, jud.Prahova. Telefon 0244-367461. Fax 0244-367402
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cornu, Bdul Eroilor, nr.750, jud.Prahova. Telefon 0244-367461. Fax 0244-367402
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Poate participa orice operator economic care isi dovedeste eligibilitatea, autorizatia de functionare, va face dovada capacitatii tehnice si profesionale si a situatiei economico-financiare pe baza caietului de sarcini si a fisei de date a achizitiei, va prezentadocumente privind plata la zi a obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local, va intocmi declaratii pe propria raspundere privind inexistenta unei incompatibilitati de participare la procedura de cerere de oferta. Autorizare de furnizare.
Se poate achizitiona, de luni pana vineriintre orele 9-15 dela sediul Primariei. Costul unei documentatii este de 100 lei si se achita la casieria Primariei.