Achizitie publica - Echipament individual de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 330328
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330328/25.06.2012
Denumire contract: Echipament individual de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament individual de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele achizitionate constituie echipament individual de protectie si se achizitioneaza pentru angajatii S.C. Complexul Energetic Rovinari S.A., in conformitate cu Contractul colectiv de munca
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 185.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 3.379 leiGP Lotul 1 = 300 lei, GP Lotul 2 = 400 lei, GP Lotul 3 = 300 lei, GP Lotul 4 = 40 lei, GP Lotul 5 = 140 lei, GP Lotul 6 = 260 lei, GP Lotul 7 = 100 lei, GP Lotul 8 = 800 lei, GP Lotul 9 = 9 lei, GP Lotul 10 = 270 lei, GP Lotul 11 = 100 lei, GP Lotul 12 = 150 lei, GP Lotul 13 = 280 lei, GP Lotul 14 = 230 lei, conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG nr.925/2006.In cazul constituirii prin instrument de garantare, vezi Formular nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.Datele de identificare ale S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A. sunt precizate in Proiectul de contract.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr. 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la intocmirea PV de receptie a produselor sau de la plata facturii finale, daca pana la aceea data nu s-a ridicat pretentii asupra ei, conform art. 92, alin.1, din HG nr. 925/2006(cu modificarile ulterioare), dupa caz, vezi Formular nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document, ca de exemplu: un proces verbal de receptie, o recomandare, o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari / clienti sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produsului ofertat sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de beneficiari., Lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantii au obligatia depunerii de mostre in acelasi timp cu oferta, pentru produsul /produsele ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. Depunerea mostrei este criteriu de calificare a ofertei. Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardulSR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, emis de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:09