Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament individual de protectie.


Detaliu pentru invitatia numarul 331455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 331455/11.07.2012
Denumire contract: Echipament individual de protectie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa, etaj II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament individual de protectie.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare echipament individual de protectie conform caiet de sarcini nr. 9386/09.05.2012.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 995 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum lot: I-510lei; II-220lei; III-515lei; IV-50lei;V-3lei; VI-70lei; VII-20lei; VIII-3lei;IX-5lei;valabilitate cel putin egala cu valabilitatea ofertei(90 zile); forme de constit: 1.orice instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de asigurari. Doc va fi irevocabil si va fi prezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.2. virament bancar/OP cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in ct autoritatii nr.RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR-suc Petrosani, CUI RO28835451;3.numerar la casieria autoritatii.Restit garantiei se va face in cond prev la art. 88 din HG925/2006.Retinerea garantiei se va efectua in cond prev de art. 87(1) din HG 925/2006.Nota-se aplica prec art 16(2) din Lg346/2004, caz in care se va prezenta anexa 1.
Garantie de buna executie
Furnizorul va cons. o gar. de buna executie a ctr. in procent de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o soc bancaraori de o soc de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. prevederilor art 89 si art 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 si prevederilor HG 1045/2011(in cazul in care aut contr are calitatea de autoritate publica /institutie publica/op. ec. cu capital integral /majoritar de stat , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante)Gar. de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii pr.-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmat decl pe proprie raspundere semnate de reprez legal: priv neincadr in preved art 180 (form 12A) si art 181 (form 12B); cetific de particip cu oferta independ; priv neincadr in preved art 69^1 (form 4) din OUG 34/2006.Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? ing.Doru Visan, Director Economic ? Ec. Ioana Arvunescu, Director Comercial ? Ec. Eduard Mija, Sef serv. PPS ?ing. Mihu Cristinel, Sef Serviciu Aprovizionare ? Ec. Fabiola Schmidt, Sef Serv. Achizitii Publice ? Ec. Cristina Pardos Schmidt. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in original. Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta in original formularul ?Informatii generale?din care sa rezulte datele de identificare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani. Lista va fi insotitade cel putinun document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiari saconfirme furnizareade produse similare. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Cerinta minima de calificare: Ofertantii (producatori si/sau furnizori) vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani echipamente individuale de protectie similare cu cele ofertate si vor prezenta minim o recomandare/document emis sau contrasemnat de beneficiar in care sa se specifice calitatea produselor livrate.Ofertantii sunt obligati sa depuna mostre, care raman la beneficiar alaturi de dosarul achizitiei, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ofertate , pana la data limita de depunere a ofertelor , pentru toate tipurile de produse ofertate, la secretariatul SC Electrocentrale Paroseni SA., Cerinta nr. 2 : Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer