Achizitie publica - ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE casca de protectie cu antifoane, antifoane interne, casca de protectie, genunchere, centura lomboabdominala, manusi electroizolante, manusi sudor, viziere electricieni, sort lacatus, sort sudor, ghetre sudor, jambiere su
Detaliu pentru invitatia numarul 348249
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348249/10.06.2013
Denumire contract: ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE casca de protectie cu antifoane, antifoane interne, casca de protectie, genunchere, centura lomboabdominala, manusi electroizolante, manusi sudor, viziere electricieni, sort lacatus, sort sudor, ghetre sudor, jambiere sudor, centura siguranta pozitionare, capitoane, ochelari protectie, ochelari sudura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803198, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ S.A. Media?, P-ta C.I. Motas, nr. 1, Loc. Medias, jud. Sibiu - Serviciul Licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE casca de protectie cu antifoane, antifoane interne, casca de protectie, genunchere, centura lomboabdominala, manusi electroizolante, manusi sudor, viziere electricieni, sort lacatus, sort sudor, ghetre sudor, jambiere sudor, centura siguranta pozitionare, capitoane, ochelari protectie, ochelari sudura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE casca de protectie cu antifoane, antifoane interne, casca de protectie, genunchere, centura lomboabdominala, manusi electroizolante, manusi sudor, viziere electricieni, sort lacatus, sort sudor, ghetre sudor, jambiere sudor, centura siguranta pozitionare, capitoane, ochelari protectie, ochelari sudura
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantum: 3.514, 12lei; - Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -Cursul la care se va calcula echivalenta garantiei de participare constituita in alta moneda decat EURO este cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Suma retinuta in cazul in care operatorul economic se incadreaza in prevederile art 278 indice 1 este :1.757, 06 lei
Garantie de buna executie
-cunatum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12° in original? Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B in original?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C in original?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D in original?Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006, Formular 12 E in originalNUME SI PRENUME FUNCTIARUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentIDU OLGA Director DirectieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectiePINZAR ADELA CRISTINA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouTATOMIR MIHAELA ANDREEA InginerSIMESCU VIORICA TehnicianPETRARIU IOAN Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicFLORIN MEDREA Sef ServiciuNICOLAE DUMITRU EconomistFLORIN EMILIAN MARGINEAN Insp.prot.munciiMIRCEA POP Sef serviciuHADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist?-Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)?Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor(in original sau copie legalizata, conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatii functionare; din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident ; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului ciferi de afaceri. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- Ca min 350.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Monstrele se prezinta pana la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta prezentarea de monstre pentru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca monstrele prezentate de catre ofertantul ca?tigator sa se pastreze iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului., ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Exp min 175.000, 00 lei) continand valori, termen de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ?Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 :2008 sau doc. echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 15:27