Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de incaltaminte


Detaliu pentru invitatia numarul 333283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Numar invitatie: 333283/07.08.2012
Denumire contract: Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de incaltaminte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOVCod fiscal: 26361041, Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015126, Fax: 0212015135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020085, telefon: +40 212015126, fax: +40 212015135, persoana de contact: CIPRIAN MADALIN SECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de incaltaminte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PantofiMinim estimat 700 perechi X 115 lei/ perechie = 80.500 lei, fara TVA.Maxim estimat 1000 perechi X 115 lei/ perechie = 115.000 lei, fara TVA.BocanciMinim estimat 700 perechi X 130 lei/ perechie = 91.000 lei, fara TVA.Maxim estimat 1000 perechi X 130 lei/ perechie = 130.000 lei, fara TVA.Cel mai mare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit pe durata acordului - cadru este de 171.500 lei, fara TVA, respectiv cantitatea minima prevazuta in caietul de sarcini. Cel mai mic contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit pe durata acordului - cadru este de 245 lei, fara TVA, respectiv 1 pereche de pantofi si 1 pereche de bocanci.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 4, 900.00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO29 TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 33A.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie : a) scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 33B;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;c) prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO29TREZ7025005X XX011255, deschis la Trezoreria sectorului 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2; 2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta inoricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sarezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4; 4. Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertaul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General - Dr. Alis Grasu, Director Economic - Ec. Crisan Liontina, Director Medical - Dr. Grasu Cristian, Director Tehnic- Ing. Papandreia Marinel, Asistent Sef - Grama Elena, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian Madalin, Consilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia, este exclus din procedura de atribuire). 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune lista principalelor livrari de echipamentede protectie din ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un contract (sau parti relevante din contract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de 171.500, 00 lei, fara TVA., Se va prezenta o mostra a produselor solicitate (pantofi si bocanci).Mostrele prezentate de catre operatorul economic a carei oferta a fost declarata castigatoare raman in proprietatea autoritatii contractante si vor constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea produselor contractate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru factorul de evaluare pretul ofertei punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai mic pret se acorda maximum de puncte, respectiv 70; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : P = (pret minim/Po) X 70 puncte, unde Po este pretul ofertei respective.
Termen de livrare
30
Descriere: Se acorda 30 puncte pentru un termen de livrare cuprins intre 21 si 30 de zile si 10 puncte pentru un termen de livrare cuprins intre 31 si 45 de zile. Pentru un termen de livrare mai mare de 45 de zile oferta va fi considerata neconforma. Puntru un termen de livrare mai mic de 21 de zile nu se acorda un punctaj suplimentar fata de punctajul maxim acordat acestui factor de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer